VIRTUÁLNÍ HOSPITACE Biológia Osmtické javy v bunke

Slides:



Advertisements
Podobné prezentácie
Postup prípravy prezentácie
Advertisements

Hlasovacie zariadenie alebo čo sa práve deje v žiakovej mysli
Abstrakt Mgr. Imrich IŠTVAN, PhD..
Kurikulum pre výchovu a vzdelávanie
Centrum projektovej podpory
Stredná odborná škola obchodu a služieb,Martin
Meno a priezvisko učiteľa
OUTPLACEMENT – PRÍPRAVA NA HĽADANIE NOVÉHO PRACOVNÉHO MIESTA
Prezentácia FEMky.
3 X P alebo Prezentácia o úspešnej prezentácii /pre študentov 4. roč
ŠTUDIJNÝ ODBOR 2940 M 05 POTRAVINÁRSTVO – spracovanie mlieka
Štatistika a spracovanie údajov
Školiteľ: Ing. Helena Fidlerová, PhD.
MANAŽMENT ĽUDSKÝCH ZDROJOV
Ako sú na tom naši štvrtáci v čítaní, matematike a prírodovede?
PhDr. Marta Hanečáková, PhD.
Návrh projektu Téma: Zlepšovanie odbornej grafickej pripravenosti žiakov Oblasť vzdelávania: Práca s PC Cieľová skupina: rokov (3 - 4 ročník)
Kariérne možnosti v spoločnosti STRABAG.
Tlačová konferencia 28.júna 2016 Vitajte!.
VŠETKOVEDKO   Naša škola sa zúčastnila celoslovenskej vedomostnej súťaže Všetkovedko pre žiakov 2. - 5. ročníka ZŠ.   Naši žiaci súťažili v  samostatných.
VYUČOVACIE METÓDY.
Globálne trendy a problémy vo vzdelávaní
Naša škola ZŠ A.Dubčeka.
Maturita 2013.
Metódy používané na vyučovaní
Škola vzdelávania, zdravia a pohody, škola kvality.
Analytická chémia.
Prírodovedné predmety
Tvorba a manažment projektov
Základné nástroje manažérstva kvality (Kontrolná tabuľka a histogram)
Výstupy a podnety zo sekcie Mládež a svet
Zákon č. 390/2011 Z. z. Pedagogickí a odborní zamestnanci
Tvorba projektu a prezentačné zručnosti
Tvorba a manažment projektov
Maturitná skúška zo sjl – písomná časť
Študijný program Kvalita produkcie strojárskej techniky I. stupeň.
JUDr. Miroslava Benediková
Dopady aktívnych opatrení trhu práce na zvyšovanie zamestnanosti
Kvalita a uznávanie neformálneho vzdelávania
ŠTRUKTÚRA TURISTICKEJ PONUKY. Bezpečnostné faktory turizmu
Stredná odborná škola - Szakközépiskola Rákocziho 23, Kráľovský Chlmec
Prehľad projektu Oblasti vzdelávania Veková skupina Vzdelávacie ciele
ZŠ Park Angelinum Košice
D I F E R E N C O V A N É V Y U Č O V A N I E
Osláv aj ty Európsky deň jazykov
Didaktický projekt Traja králi
Moderná škola rodinného typu
Tvorivosť a podnikavosť
Základná škola MARIANKA.
Matematika a práca s informáciami
Prevencia sociálno-patologických javov u detí a mládeže ako integrovaný systém a miesto školských koordinátorov prevencie v ňom PhDr. Štefan Matula Výskumný.
Komunikácia činom.
doc. RNDr. Katarína Kimáková, CSc. RNDr. Anna Mišianiková, PhD.
vypracovala: RNDr. Bertová Oľga
ŠTATISTIKA A EFKÁRI IVONA MAGYAROVÁ 3.F BANSKÁ BYSTRICA 2006.
Základná Škola sv. Don Bosca Zlaté Moravce
Vyjadrovacie prostriedky v štatistike
MUDr.Eva Bérešová viceprezidentka RLK Prešov
Vyučovanie prírodopisu / biológie na Slovensku
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Štatistika Martin Čuka 2010/ B.
Vykonávacie predpisy ( nariadenia vlády a vyhlášky)
Súkromná stredná odborná škola
Magnetické a transportné vlastnosti zlúčenín La1-xAgx(Co0,03Mn0,97)O3
Informačné popoludnie SAEC
Projekt „Bezpečnejšie školy pre deti”
Rekonštrukcia podlahy v 8.A
Obsah prezentácie digitálna prezentácia Desatoro
Prepis prezentácie:

VIRTUÁLNÍ HOSPITACE Biológia Osmtické javy v bunke Vyučující: PhDr. Kateřina Kožnarová Expert: PaedDr. Milan Kubiatko, PhD. Titulní strana prezentace.

Vyučovacie metódy a formy Brainwriting Vysvetľovanie Kooperatívna výuka Samostatná práca žiakov Skupinová práca žiakov Materiálno-didaktické prostriedky Práca s ICT Základní textová strana.

Časti hodiny Úvod – prepojenie na minulú hodinu - oboznámenie s cieľom hodiny Hlavná časť hodiny – určenie kľúčových slov - stanovenie premenných - spracovanie dát Záver – zhrnutie činnosti žiakov Textová strana doplněná vhodným ilustračním obrázkem.

Medzipredmetné vzťahy Chémia – znalosť chemických látok Matematika – stanovenie závislých a nezávislých premenných - určenie kontrolnej premennej - deskriptívna štatistika - vytvorenie grafu Textová strana doplněná vhodným ilustračním obrázkem. 4

Osobnosť učiteľa Organizačná schopnosť Vysoko rozvinuté komunikačné schopnosti Sebaisté a sebavedomé vystupovanie Priridzená autorita a rešpekt Rozvoj komunikatívnych a sociálnych kompetencií Textová strana doplněná vhodným ilustračním obrázkem. 5

Netradičné prvky Vyučovanie v anglickom jazyku – väčšia náročnosť na prípravu a vedenie vyučovacej hodiny Používanie štatistických metód – v biológii zriedkavý jav stanovenie premenných Kľúčové slová Výskumná otázka

Hodnotenie vyučovacej hodiny Kombinácia používania vyučovacích metód Vhodne zaradené používanie výpočtovej techniky, ktoré uľahčovalo a urýchľovalo vyučovací proces Rôznorodosť aktivít zabraňujúcich skĺzavaniu do monotónnosti Neustále poskytovanie spätnej väzby a dovysvetlenia náročného, či okamžite nepochopeného učiva zo strany žiakov Záujem učiteľky o názor žiakov

Otázky do diskusie Pracujú žiaci bežne s kľúčovými slovami? Ja stanovovanie výskumných otázok bežnou praxou? Stanovenie premenných je len záležitosťou praktických cvičení z biológie alebo sa odohráva aj v iných predmetoch? V triede sú českí študenti aj študenti s rodným jazykom anglickým. Ako reagujú zahraniční študenti na situácie, keď medzi sebou komunikujú českí študenti po česky?