Stiahnuť prezentáciu
Prezentácia sa nahráva. Prosím počkajte
1
Tvorivosť a podnikavosť
Pracovná skupina Bratislava, Konferencia „2MB - dva milióny budúcností - Správa o mládeži 2018“
2
ciele zo stratégie sr pre mládež 2014 - 2020
Strategický cieľ č. 1: Informácie o programoch na rozvoj podnikavosti Strategický cieľ č. 2: Podnikateľská gramotnosť - podpora výchovy a vzdelávania Strategický cieľ č. 3: Podpora podnikateľskej kultúry Strategický cieľ č. 4: Spolupráca s podnikateľmi
3
A) Jedna štandardizovaná databáza ´HUB´
Strategický cieľ 1: Znižovať informačnú nedostatočnosť o možnostiach programov a projektov zameraných na rozvoj podnikavosti mladých ľudí a identifikovať fungujúce, kvalitné a udržateľné programy a projekty. A) Jedna štandardizovaná databáza ´HUB´ gestor medzirezortná pracovná skupina (napr. Min. školstva) funkčný a aktualizovaný zoznam príležitostí, projektov a programov podpora fungujúcich projektov, rozšírenie do regiónov, nové projekty štandardizácia / certifikácia / akreditácia kvality projektov
4
A) Príprava a uvedenie interaktívneho tutoriálu
Strategický cieľ 2: Podporovať výchovu k podnikavosti a podnikateľské vzdelávanie v súlade s európskou politikou zameranou na podporu zručností pre zamestnateľnosť mladých ľudí. A) Príprava a uvedenie interaktívneho tutoriálu zmena formy & obsahu výučby sprievodný materiál k interaktívnemu tutoriálu pre pedagógov a študentov evaluácia a porovnanie výsledkov študentov reflektuje reálne potreby a podnikateľské prostredie SR B) Podpora fungujúcich projektov, rozšírenie do regiónov, nové projekty JA Slovensko, KomPrax, Teach For Slovakia, LEAF, a pod. C) Implementácia podnikateľskej gramotnosti a podnikateľského vzdelávania do škôl aktualizovať a implementovať Národný štandard podnikateľskej gramotnosti
5
A) Nová komunikačná stratégia prístupná mladým
Strategický cieľ 3: Podporiť podnikateľskú kultúru aj zmenou vnímania podnikateliek a podnikateľov na základe praktického a pozitívneho informovania o ich úspechoch, prínose pre spoločnosť a možnostiach zakladania nových podnikov. A) Nová komunikačná stratégia prístupná mladým kvalitná mediálna príprava sociálna siete kvalitatívne a kvantitatívne ukazovatele B) Podpora podnikateľských súťaží regióny školy v regiónoch prepojenie s praxou
6
A) Celoslovenská databáza ambasádorov
Strategický cieľ 4: Podporiť a vytvárať mentoringové programy pre mladých ľudí s inovatívnymi podnikateľskými nápadmi. A) Celoslovenská databáza ambasádorov mentori, tútori podnikatelia príklady dobrej praxe úspešní absolventi B) Prepájanie mládeže a škôl s podnikateľmi z tejto databázy
7
Ďakujeme
Podobné prezentácie
© 2024 SlidePlayer.sk Inc.
All rights reserved.