Market – trh Ing – dej, činnosť

Slides:



Advertisements
Podobné prezentácie
“13 RÁD DO ŽIVOTA".
Advertisements

Abstrakt Mgr. Imrich IŠTVAN, PhD..
Katarína Kvaková Katarína Krupová 2. D
Algorithmic Chemistry in Genetic Programming Informatics and Information Technologies Student Research Conference, 2006 Vojtech Szöcs Vedúci projektu:
Mgr. Ján Hlaváč, OBN – 1. ročník
Layout, metatagy, Internet marketing
TUR (trvalo udržateľný rozvoj), objektívna stratégia MSP na Slovensku a vo svete. Semestrálna práca č. 1 Vypracovala: Bc. Lucia Temiaková Vedúci práce/školiteľ:
Základné ukazovatele vývoja národného hospodárstva
Makroekonomický jav „...a aby nám žiaci neutiekli...“
Manažment športu Predmet: Manažment športu – 6. prednáška
Učíme efektívne a moderne – inovácia vyučovacieho procesu
MANAŽMENT ĽUDSKÝCH ZDROJOV
ROEP REGISTER OBNOVENEJ EVIDENCIE PODY
PhDr. Marta Hanečáková, PhD.
Manažment športu Predmet: Manažment športu – 4. prednáška
Riešenie krízových situácií
RNDr. Gabriela Kovesiová
Návrh projektu Téma: Zlepšovanie odbornej grafickej pripravenosti žiakov Oblasť vzdelávania: Práca s PC Cieľová skupina: rokov (3 - 4 ročník)
Rekurzívne funkcie.
Štátny rozpočet Anna Valachová 3.B
Tlačová konferencia 28.júna 2016 Vitajte!.
Partnerské vzťahy a rodina
Habache, s. r. o..
Možnosti podnikania mladých farmárov v ŽV
Správanie sa spotrebiteľa Užitočnosť
ÚSTAV PRIEMYSELNÉHO INŽINIERSTVA, MANAŽMENTU A KVALITY
Stredná odborná škola automobilová Moldavská cesta 2, Košice
Víno TVORBA PROJEKTOV Téma: Dejepis - Víno.
Inštitút zamestnanosti
Manažment kultúry Predmet: Manažment športu – 8. prednáška
Dopyt, ponuka, rovnovážna cena
FP7: Výskum v prospech MSP
Ing. Jana Ďurišová Grafika pre web.
Tvorba a manažment projektov
PODNIKOVÉ STRATÉGIE, RAST A ROZVOJ PODNIKU, DIVERZIFIKÁCIA PODNIKANIA
APLIKÁCIA METODIKY SFUMATO® V 1.ROČNÍKU ZŠ
Pamäť a učenie spotrebiteľa
Plán na zvyšovanie spokojnosti zákazníkov
Manažér a jeho funkcie Predmet: Manažment športu – 2. prednáška
PREZENTÁCIA Z DEJEPISU
Lahôdky ALFA s. r. o..
Mňam - Ham.
S Blissom vždy s presným časom!
* Politické ideológie II. (smery v politike)
(Digitálny prezentačný materiál)
Migrácia, utečenci – podpora samospráv
Úprava zmluvných podmienok v ambulantnej zdravotnej starostlivosti
Právna úprava podnikania
Dopady aktívnych opatrení trhu práce na zvyšovanie zamestnanosti
Kvalita a uznávanie neformálneho vzdelávania
Regióny a regionálny rozvoj
STRATÉGIA SPOLOČNOSTI HAPPY BABY, s.r.o. Levice
Prehľad projektu Oblasti vzdelávania Veková skupina Vzdelávacie ciele
Téma: Nástroje na tvorbu prezentácie
Iný pohľad na globálne otepľovanie
Mária Hrnčárová, Marek Mažáry 3.E
Business Partner Program
Bez našej bagety nechoď do roboty!
OPTIMALIZÁCIA KAPITÁLOVEJ SKLADBY INVESTÍCIE
Dlhodobo udržateľný spôsob pestovania zeleniny AgroKruh
ZÁSADY HLASOVEJ HYGIENY
Vzdelávanie.
PREPOJENIE EURÓPSKYCH
SPŠ STAVEBNEJ a GEODETICKEJ na Lermontovovej 1 KOŠICE
Kvantitatívny prieskum TV BA
Vyučovanie prírodopisu / biológie na Slovensku
Ako vybrať správne CRM riešenie pre vašu spoločnosť?
Informačné popoludnie SAEC
Teórie ekonomického rastu Ing. Magdaléna Hajtmanková
Nepriama úmernosť – tabuľka, rovnica a graf
Prepis prezentácie:

Market – trh Ing – dej, činnosť MARKETING Market – trh Ing – dej, činnosť

Ciele marketingu Cieľom marketingu je poznať a rozumieť zákazníkovi tak dobre, že mu ponúkané produkty budú vyhovovať do takej miery, že ich bude akceptovať a požadovať na uspokojenie svojich potrieb.

VÝVOJ MARKETINGU Marketing sa často vymedzuje i ako súhrn určitých činností. Pôvodne ako marketing vznikal, skutočne ho tvorili len určité činnosti. Je všeobecne známe, že prvou marketingovou aktivitou bola reklama, neskôr sa presadil výskum trhu a postupne aj ďalšie marketingové aktivity. Pomaly sa z jednoduchého uplatňovania týchto činností stal celok, ktorý vytváral ucelený súbor.

Ciele marketingu V najvšeobecnejšom vyjadrení to znamená uskutočňovať v príslušnej organizácii všetky činnosti takým spôsobom, aby sa jej produkty ponúkali správnym zákazníkom, v správnom čase, na správnom mieste, za správne ceny a s využitím primeranej propagácie. Cieľ marketingu Správny produkt Pre správneho spotrebiteľa V správnom čase Na správne miesto V správnej kvalite Za správnu cenu Marketing nechápeme len ako „predávanie“, ale aj ako špecifický spôsob uskutočňovania činností, ktoré vedú k uspokojovaniu potrieb zákazníkov.

MARKETINGOVÝ MIX Produkt Cena Informácie Trh

Ďakujem za pozornosť!