Prezentácia sa nahráva. Prosím počkajte

Prezentácia sa nahráva. Prosím počkajte

Kvantitatívny prieskum TV BA

Podobné prezentácie


Prezentácia na tému: "Kvantitatívny prieskum TV BA"— Prepis prezentácie:

1 Kvantitatívny prieskum TV BA
Helping Your Business DICIO Marketing, s.r.o., Čsl. parašutistov 23, Bratislava Jún 2011

2 A. Ciele Hlavný cieľ výskumu:
Zhodnotiť pozíciu TV Bratislava z hľadiska potenciálu a diváckych parametrov. Okruhy otázok: 1. Koľko ľudí pozná, má naladenú, pozerá TV Bratislava? 2. Aký častý je kontakt s televíziou? 3. Aká by mala byť dostupnosť TV Bratislava? 4. Aký je potenciál TV Bratislava? 5. Kto sú diváci TV Bratislava?

3 B. Metodika METODIKA ZBER DÁT REPREZENTATIVITA POČET ROZHOVOROV
Individuálny telefonický rozhovor (CATI) na základe štandardizovaného dotazníka (príloha č. 1) vedený operátorom agentúry DICIO Marketing. ZBER DÁT Zber dát v teréne prebiehal v období od do REPREZENTATIVITA pre výbery pre váženie dát: vek 3 skupiny vek 3 skupiny pohlavie 2 skupiny pohlavie 2 skupiny okres 5 skupín okres 5 skupín POČET ROZHOVOROV Spolu za Bratislavu 584 platných rozhovorov => dáta vážené => možná projekcia v obyvateľov.

4 C. Parametre C A B D Graf č. C.1.1. Segmentácia cieľových osôb
TV BA pozná podľa názvu 70,1% osôb, nárast +37,0%. C má naladenú, nepozerá A pozerá často nárast +7,9% má naladenú, 44,9% 39,0+5,7=44,7% 0,2% neuviedli nárast +24,8% 11,5% 5,7% 24,0% B pozerá menej často nárast +10,5% D nemá naladenú a nemôže prijímať 55,1% Poznámka: porovnávanie voči máju 2008. Úzke publikum v roku 2011 narástlo (11,5%); širšie publikum v roku 2011 narástlo (24,0%) oproti roku Podiel osôb, ktoré majú TV Bratislava naladenú stúpol v roku 2011 na 44,9%.

5 C. Parametre Graf č. C.1.2. Parametre sledovanosti širšie publikum
35,5% TV Bratislava v posledných 3 rokoch rástla vo všetkých porovnateľných parametroch.

6 C. Parametre Graf č. C Chcú aby operátor zaradil TV Bratislava k šíreným programom 32,8% obyvateľov chce, aby ich distribútor TV signálu zaradil medzi šírené programy aj vysielanie TV Bratislava (chýba, chcú pozerať [4,2%] a chcú chytať [28,6%]).

7 C. Parametre Graf č. C Distribútori tv signálu v domácnostiach, ktoré chcú chytať TV BA Poznámka: 100% = všetky domácnosti v BA. Zloženie distribútorov TV signálu v domácnostiach Bratislavy, ktoré chcú pozerať alebo aspoň chytať TV Bratislava.

8 C. Parametre Graf č. C.1.5. Podiel domácnosti, ktoré chcú od operátorov šírenie signálu TV BA Poznámka: 100% = všetci klienti operátora. Najviac domácností by uvítalo šírenie signálu TV Bratislava od ditribútorov TV signálu CS Link 89,4% a Satro 61,7%. Menej od Digi Slovakia, Orange: Doma, Fiber TV, Skylink a T-Com: Magio.

9 C. Parametre Graf č. C.1.6. Podiel domácnosti, ktoré chcú od UPC šírenie signálu TV BA Poznámka: 100% = všetci klienti operátora, využívajúci konkrétny balík služieb. Poznámka: Pri balíku služieb UPC Digital (vrátane analógového šírenia) to môže znamenať, aby signál TV Bratislava bol šírený v digitálnom balíku služieb.

10 D. Programy Graf č. D.1.1. Čo by mala TV Bratislava vysielať, aby bola pozeraná (TOP 10) Poznámka: 100% = všetci Bratislavčania TV Bratislava by mala vysielať predovšetkým aktuality, ďalej info o kultúre-umení, o histórii-dejinách-pamiatkách, správy a infoservis o pripravovaných akciách.

11 D. Programy Graf č. D.1.2. Čo by mala TV Bratislava vysielať, aby bola pozeraná (pokračovanie) Poznámka: 100% = všetci Bratislavčania Z ostatných zameraní relácií v druhom slede rezonujú: výstavba, informácie-rady a tipy na voľný čas.

12 E. Preferencia Graf č. E.1.1. Ak by ste si mali vybrať, ktorá z televízií by mala vysielať ? (spolu) Poznámka: 100% = všetci Bratislavčania Najväčšia skupina bratislavčanov (34,4%) preferuje vysielanie celobratislavskej TV pred vysielaním mestskej časti.

13 E. Preferencia Graf č. E.1.2. Ak by ste si mali vybrať, ktorá z televízií by mala vysielať ? (pozerá) Poznámka: 100% = pozerá často; 100% = pozerá menej často. Diváci, ktorí pozerali TV Bratislava včera (často), by vo väčšej miere uprednostnili TV BA. Diváci, ktorí pozerajú aspoň raz za mesiac (menej často) tiež, hoci menej uprednostňujú TV BA.

14 F. Cieľové skupiny Tabuľka č. F.1.1: Popis cieľových skupín - osoba
Spolu sledoval TV BA včera sledoval TV BA menej často 100,0% POHLAVIE muž 49,0% 44,0% 48,5% žena 51,0% 56,0% 51,5% VEKOVÉ KATEGÓRIE 18-29 rokov 16,3% 11,8% 9,8% 30-44 rokov 29,5% 29,8% 27,7% 45-59 rokov 31,8% 22,3% 38,1% 60 a viac rokov 22,4% 36,0% 24,4% NAJVYŠŠIE UKONČENÉ VZDELANIE základné 4,1% 13,5% 3,5% stredoškolské bez maturity 12,4% 21,8% 15,4% stredoškolské s maturitou 46,0% 47,2% 47,1% vysokoškolské 37,3% 15,7% 34,0%

15 F. Cieľové skupiny Tabuľka č. F.1.2: Popis cieľových skupín – domácnosť Spolu sledoval TV BA včera sledoval TV BA menej často 100,0% POČET OSOB V DOMÁCNOSTI 1 osoba 26,9% 33,1% 24,5% 2 osoby 33,4% 36,1% 37,2% 3 osoby 20,4% 18,3% 18,5% 4 osoby 14,1% 10,4% 18,1% 5 a viac osôb 4,8% 2,1% 1,7% POČET DETÍ V DOMÁCNOSTI bez detí 82,5% 84,9% 88,9% 1 dieťa 9,0% 9,1% 7,1% 2 deti 6,9% 6,0% 4,0% 3 deti 1,3% 0,0% 4 a viac detí 0,3% ŽIVOTNÁ ÚROVEŇ DOMÁCNOSTI oveľa vyššia ako priemer 2,4% 0,7% o niečo vyššia ako priemer 5,1% 9,9% priemerná 60,1% 62,6% 69,8% o niečo nižšia ako priemer 12,6% 17,5% 15,6% oveľa nižšia ako priemer 6,4% 8,7% #neuviedol 4,3%

16 F. Cieľové skupiny Tabuľka č. F.1.3: Popis cieľových skupín – rozdelenie po okresoch Spolu sledoval TV BA včera sledoval TV BA menej často 100,0% OBVOD BA, KDE BÝVA Bratislava 1 10,6% 8,1% 13,2% Bratislava 2 25,2% 26,7% 23,3% Bratislava 3 14,4% 18,0% 10,8% Bratislava 4 21,0% 22,6% 21,7% Bratislava 5 28,8% 24,6% 31,0% nebývam v Bratislave 0,0%

17 Čo treba riešiť?

18 Cieľ: Aby ľudia mohli prijímať vysielanie TV BA
čo riešiť ? 1. možnosť príjmu znalosť TV BA sa zvýšila na 70,1% znalosť je, ľudia TV BA nemôžu príjmať 2. program aktuality, tipy, avíza kultúra, koncerty (čo, kde, kedy) história BA Cieľ: Aby ľudia mohli prijímať vysielanie TV BA Po doriešení šírenia signálu (1)  možnosť príjmu, komunikovať novinky vo vysielaní TV BA (2) !!

19 NA ZÁVER ĎAKUJEME ZA POZORNOSŤ Helping Your Business


Stiahnuť ppt "Kvantitatívny prieskum TV BA"

Podobné prezentácie


Reklamy od Google