Stiahnuť prezentáciu
Prezentácia sa nahráva. Prosím počkajte
1
Pamäť a učenie spotrebiteľa
Elena Horská
2
Proces učenia prebieha za spolupôsobenia:
pohnútok, t.j. stimulov utvárajúcich vôľu človeka a určujúcich jeho správanie Pokynov, ktoré určujú, kedy a kde a ako človek zareaguje napríklad na radu susedov a známych Reakcií, t.j. konania človeka, snahy o uspokojenie stimulov Upevnenia, ak bude skúsenosť priaznivá, upevní sa predchádzajúca reakcia
3
Učenie je proces, pri ktorom skúsenosti vedú k zmenám poznania, postojov a/alebo konania.
4
Učenie napodobňovaním
Kognitívne učenie Učenie opakovaním Učenie napodobňovaním
5
Proces učenia a detský zákazník
Generally teens can be divided into 4 groups: Edges Persuaders Followers Reflexives
6
6 core values driving all successful marketing to tweens
Tween brands: Fantasy Love Stability Humour Fear Mastery Mirror effect/collection values/gaming ability
7
The BrandDynamics pyramid
Bonding High attitudinal loyalty Advantage Performance Relevance Presence Low
8
Pamäť Pamäť zahŕňa proces: nadobudnutia a ukladania informácií,
ukladanie informácií až po okamih, keď budú potrebné alebo použiteľné
9
Proces vnímania Podnety: zrak, zvuk, vôňa, chuť, dotyk
Pociťovanie spotrebiteľa: zmyslové receptory, upozornenie, Význam: interpretácia – reakcia – vnímanie spotrebiteľa
10
Spotrebiteľ a proces socializácie
Je proces, v ktorom získavame zručnosti, vedomosti a postoje potrebné k nakupovaniu na trhu a spotrebe. Socializácia detí Medzigeneračná socializácia Socializácia dospelých
Podobné prezentácie
© 2024 SlidePlayer.sk Inc.
All rights reserved.