Prezentácia sa nahráva. Prosím počkajte

Prezentácia sa nahráva. Prosím počkajte

Pamäť a učenie spotrebiteľa

Podobné prezentácie


Prezentácia na tému: "Pamäť a učenie spotrebiteľa"— Prepis prezentácie:

1 Pamäť a učenie spotrebiteľa
Elena Horská

2 Proces učenia prebieha za spolupôsobenia:
pohnútok, t.j. stimulov utvárajúcich vôľu človeka a určujúcich jeho správanie Pokynov, ktoré určujú, kedy a kde a ako človek zareaguje napríklad na radu susedov a známych Reakcií, t.j. konania človeka, snahy o uspokojenie stimulov Upevnenia, ak bude skúsenosť priaznivá, upevní sa predchádzajúca reakcia

3 Učenie je proces, pri ktorom skúsenosti vedú k zmenám poznania, postojov a/alebo konania.

4 Učenie napodobňovaním
Kognitívne učenie Učenie opakovaním Učenie napodobňovaním

5 Proces učenia a detský zákazník
Generally teens can be divided into 4 groups: Edges Persuaders Followers Reflexives

6 6 core values driving all successful marketing to tweens
Tween brands: Fantasy Love Stability Humour Fear Mastery Mirror effect/collection values/gaming ability

7 The BrandDynamics pyramid
Bonding High attitudinal loyalty Advantage Performance Relevance Presence Low

8 Pamäť Pamäť zahŕňa proces: nadobudnutia a ukladania informácií,
ukladanie informácií až po okamih, keď budú potrebné alebo použiteľné

9 Proces vnímania Podnety: zrak, zvuk, vôňa, chuť, dotyk
Pociťovanie spotrebiteľa: zmyslové receptory, upozornenie, Význam: interpretácia – reakcia – vnímanie spotrebiteľa

10 Spotrebiteľ a proces socializácie
Je proces, v ktorom získavame zručnosti, vedomosti a postoje potrebné k nakupovaniu na trhu a spotrebe. Socializácia detí Medzigeneračná socializácia Socializácia dospelých


Stiahnuť ppt "Pamäť a učenie spotrebiteľa"

Podobné prezentácie


Reklamy od Google