PREPOJENIE EURÓPSKYCH

Slides:



Advertisements
Podobné prezentácie
Abstrakt Mgr. Imrich IŠTVAN, PhD..
Advertisements

Centrum projektovej podpory
Meno a priezvisko učiteľa
školiteľ Dária Juhásová
Národný projekt Zvyšovanie transparentnosti neziskového sektora a kvality služieb poskytovaných neziskovými organizáciami cez mechanizmus akreditácie.
Výskumný ústav detskej psychológie a patopsychológie v Bratislave
Ako ušetriť peniaze a čas pomocou webového sídla a jeho služieb?
Academic Internet Television Network Showcases
EFEKTÍVNA VEREJNÁ SPRÁVA POWERPOINT PREZENTÁCIE OPERAČNÝ PROGRAM
Správa mládeže 2018 Zamestnanosť Miroslav Hajnoš
OBČIANSKE ZDRUŽENIE PRIMA ROK 2003
Mikulov Bc. Ľuboš Berky Mgr. Simona Majerníková
MANAŽMENT ĽUDSKÝCH ZDROJOV

Bratislavský proces prechodu na zelené hospodárstvo (Transition to Green Economy – T2gE) Barbora Bondorová odbor politiky životného prostredia sekcia.
PhDr. Marta Hanečáková, PhD.
Návrh projektu Téma: Zlepšovanie odbornej grafickej pripravenosti žiakov Oblasť vzdelávania: Práca s PC Cieľová skupina: rokov (3 - 4 ročník)
Nová verejná administratíva II.
Súťaž „Kariérové poradenstvo 2011“
Tlačová konferencia 28.júna 2016 Vitajte!.
Správa o mládeži 2018 Dobrovoľníctvo.
24.apríl 2019 Bratislava "Polícia pre 21. storočie"
Správa o činnosti a aktivitách APÚMS SR
Prioritná os č. 6: TECHNICKÁ POMOC Odbor technickej pomoci
Aktuálny stav implementácie Operačného programu Životné prostredie
Ing. Alexandra Vašašová
Maturita 2013.
Inštitút zamestnanosti
REZIDENTSKÝ PROGRAM MZ SR pre všeobecných lekárov a pediatrov
Posilňovanie rovnosti LGBTI osôb v Európskej únii
Prírodovedné predmety
FP7: Výskum v prospech MSP
Tvorba a manažment projektov
Národný projekt: Kvalitnejšie verejné politiky prostredníctvom lepšieho poznania občianskej spoločnosti OP EVS: ,- euro Hlavným cieľom projektu.
Výstupy a podnety zo sekcie Mládež a svet
Štrukturálne fondy v SR
Verejné obstarávanie 2019, legislatívne zmeny, možnosti a postrehy z praxe APUMS 13. –
EU project guidelines Mgr. Mária Tunová
Tvorba a manažment projektov
Národný projekt Zvyšovanie transparentnosti neziskového sektora a kvality služieb poskytovaných neziskovými organizáciami cez mechanizmus akreditácie.
Migrácia, utečenci – podpora samospráv
B. Bystrica – Badín 2014 konferencia o pastorácii rodín vo farnosti
Participácia a štruktúrovaný dialóg
All-Hands Meeting Pezinok 2.0 Porada zamestnancov MsÚ
Implementácia a zabezpečenie prevádzky systému ARL – spolupráca knižnice a firmy Dobrý den, vážení a milí, dovolte mi aby som Vam v mene svojom i v mene.
Dopady aktívnych opatrení trhu práce na zvyšovanie zamestnanosti
Možné zdroje financovania lesného hospodárstva
Hierarchická a sieťová koordinácia v relevantných politikách pre lesníctvo: aktéri, vzťahy a procesy Zuzana Dobšinská.
Európsky sociálny fond
Kvalita a uznávanie neformálneho vzdelávania
Regióny a regionálny rozvoj
Prehľad projektu Oblasti vzdelávania Veková skupina Vzdelávacie ciele
ZŠ Park Angelinum Košice
Člověk v tísni Slovensko
Ex-post hodnotenie NSRR 2007–2013
Prognóza trhu práce - skúsenosť z Českej republiky
Ing. Viera Petrášová, CSc. Lesnícky výskumný ústav Zvolen
Tvorivosť a podnikavosť
Národné fórum pre rozvoj celoživotného vzdelávania Košice,
Vzdelávanie.
PRECARIR meeting, September 17-18, 2015, Bratislava
Informačné systémy vo verejnej správe
MUDr.Eva Bérešová viceprezidentka RLK Prešov
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Európsky kontaktný bod pre program Európa pre občanov
OBČIANSKE ZDRUŽENIE PRIMA ROK 2012
Informačné popoludnie SAEC
Projekt „Bezpečnejšie školy pre deti”
Projekt ROZÚZLENIE.
prof. RNDr. Libor Vozár, CSc. Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Prepis prezentácie:

PREPOJENIE EURÓPSKYCH A NÁRODNÝCH INICIATÍV Mgr. Aneta Baranová Euroguidance centrum MŠ SR, SAAIC, Euroguidance: „HLAS KLIENTA V PORADENSTVE“, 4.10.2007, Bratislava

HLAS KLIENTA V PORADENSTVE ako dôležitá téma: politiky pre aktívne občianstvo politiky pre reformu verejných služieb MŠ SR, SAAIC, Euroguidance: „HLAS KLIENTA V PORADENSTVE“, 4.10.2007, Bratislava

HLAS KLIENTA V PORADENSTVE ako téma zdôraznená v európskych politikách - -- --- --  HLAS KLIENTA V PORADENSTVE ako dôležité kritérium projektov v rámci európskych komunitárnych programov MŠ SR, SAAIC, Euroguidance: „HLAS KLIENTA V PORADENSTVE“, 4.10.2007, Bratislava

Tematické monitorovanie Problematika kariérového poradenstva je obsiahnutá v širšej téme „Odborné vzdelávanie a príprava a trh práce, poradenstvo a iné špecifické cieľové skupiny“, ktorá je predmetom tematického monitorovania v rámci programu Leonardo da Vinci. MŠ SR, SAAIC, Euroguidance: „HLAS KLIENTA V PORADENSTVE“, 4.10.2007, Bratislava

Tematické monitorovanie Ciele: prehľad o výsledkoch programu, zviditeľnenie výmena skúseností mainstreaming výsledkov odporúčania do budúcnosti: v rámci danej témy v rámci daného programu a politík MŠ SR, SAAIC, Euroguidance: „HLAS KLIENTA V PORADENSTVE“, 4.10.2007, Bratislava

Tematické monitorovanie Aktivity: konferencie a semináre spolupráca analýza projektov MŠ SR, SAAIC, Euroguidance: „HLAS KLIENTA V PORADENSTVE“, 4.10.2007, Bratislava

Tematické monitorovanie Analýza projektov - kritériá hodnotenia: cieľ projektu: zameranie na klienta posilnenie aktívnej úlohy klienta metodika projektu: identifikácia cieľových skupín zisťovanie potrieb klientov miera zapájania klienta do navrhovania, riadenia a hodnotenia kvality služieb: informovanie klienta o právach a možnostiach konzultovanie spokojnosti s klientom MŠ SR, SAAIC, Euroguidance: „HLAS KLIENTA V PORADENSTVE“, 4.10.2007, Bratislava

Tematické monitorovanie Zistenia v rámci témy kariérového poradenstva: V projektoch pretrváva orientácia na tradičné cieľové skupiny, obsah a metódy. Poradenstvo sa rozvíja pre klientov, ale zriedkavo s klientmi: aktivity často vychádzajú z dovtedajšej ponuky služieb, nie z reálnych potrieb občanov. Mnoho pilotných projektov „znovuobjavovalo“ niečo, čo už existovalo alebo existuje, chýba vzájomná informovanosť a kvalitné národné a nadnárodné informačné zdroje o skúsenostiach a odskúšaných postupoch. Aktivity sú v súlade s cieľmi programu a politík, vzniklo veľa užitočných výstupov, no chýbajú kvalitné defragmentačné mechanizmy. Na všetkých úrovniach je nedostatočná komunikácia, dialóg a vzájomné prepojenie. MŠ SR, SAAIC, Euroguidance: „HLAS KLIENTA V PORADENSTVE“, 4.10.2007, Bratislava

Tematické monitorovanie Hlavné odporúčania z konferencie k TM v Ljubljane: stretnutie expertov a diskusia k téme na národnej úrovni tvorba explicitných nástrojov na všetkých úrovniach MŠ SR, SAAIC, Euroguidance: „HLAS KLIENTA V PORADENSTVE“, 4.10.2007, Bratislava

PREPOJENIE EURÓPSKYCH A NÁRODNÝCH INICIATÍV Ďalšie informácie: www.lmvet.net www.saaic.sk/euroguidance Euroguidance@saaic.sk Ďakujeme za pozornosť. MŠ SR, SAAIC, Euroguidance: „HLAS KLIENTA V PORADENSTVE“, 4.10.2007, Bratislava

PREPOJENIE EURÓPSKYCH A NÁRODNÝCH INICIATÍV Diskusia k návrhu CHARTY KLIENTA MŠ SR, SAAIC, Euroguidance: „HLAS KLIENTA V PORADENSTVE“, 4.10.2007, Bratislava