Stiahnuť prezentáciu
Prezentácia sa nahráva. Prosím počkajte
ZverejnilDamian Andrzej Rogowski
1
Implementácia a zabezpečenie prevádzky systému ARL – spolupráca knižnice a firmy
Dobrý den, vážení a milí, dovolte mi aby som Vam v mene svojom i v mene firmy Cosmotron zazelala prijemny podvecer a aspon v kratkosti Vam povedala par informacii o nasej firme a hlavne produktoch a rieseniach, ktore vam mozeme ponuknut. Liberec 2005 Nadežda Andrejčíková
2
Informačné predstavenie systému
Oporné body Výber systému Informačné predstavenie systému Projekt implementácie - časový harmonogram Realizácia implementácie Služby zákazníkom
3
Informačné predstavenie systému
Architektúra systému Modularita a základná funkcionalita Nadväznosť jednotlivých častí Základná koncepcia spracovania a sprístupňovania informácií Integračné a kooperačné nástroje Otvorenosť, konfigurovateľnosť, flexibilita a z toho vyplývajúce možnosti nastavenia
4
Projekt implementácie – časový harmonogram
Stanovenie a odsúhlasenie záväzných termínov (vedúci projektu a realizačný tím) Konverzie a práca s dátami Školenie správcov – implementačného tímu knižnice Parametrizácia, implementácia a testovanie jednotlivých častí Školenie používateľov jednotlivých častí systému Skúšobná a rutinná prevádzka
5
Implementácia Pracovné stretnutia vedúceho projektu a členov
realizačného tímu Konzultácie k jednotlivým úlohám Odsúhlasenie si pracovných postupov pri jednotlivých činnostiach Nastavenie konfiguračných súborov Skúšobná prevádzka a úprava nastavení do finálneho stavu Odovzdanie do rutinnej prevádzky Kontrola plnenia časového harmonogramu
6
Služby zákazníkom Konzultácie k informačnému systému, ale aj iným ICT
Pomoc pri riešení problémov s HW a inými komponentami ovplyvňujúcimi činnosť knižnice bez ohľadu na to kým boli dodávané Konzultácie a odborná pomoc pri riešení nových úloh Odporúčania a odborné konzultácie v oblasti nových ICT a štandardov Integrácia s inými IS Integrácia iných HW komponentov
7
Služby zákazníkom Podpora a riešenie nadstavbových systémov ( EPCA – RIV, IC, ...) Doplnkové služby – identifikačné a bezpečnostné systémy, obalová technika a iné. (poradenstvo, dodávka, servis) Sledovanie nových trendov a aktívna účasť v odborných konferenciách Neustály vývoj a implementácia nových technológií, trendov a štandardov
8
Služby zákazníkom - komunikácia
Telefón – call back Nástroj pre komunikáciu – súčasť klienta ARL Databáza požiadaviek – priorita, zodpovedná osoba, stav riešenia, priame prepojenie na Databáza problémov a riešení Dôsledná evidencia verzií a databáza zmien Pravidelné stretnutia používateľov – zhodnotenie a smerovanie ďalšieho vývoja Pracovné stretnutia
9
Čas pre Vaše otázky ?
10
Ďakujem za pozornosť! Cosmotron Slovakia, s.r.o Cosmotron Bohemia, s.r.o Bratislavská 57 Koupelní 2 Kopčany Hodonín Tel: Tel: – 20 www. cosmotron.cz mail:
Podobné prezentácie
© 2024 SlidePlayer.sk Inc.
All rights reserved.