D I F E R E N C O V A N É V Y U Č O V A N I E

Slides:



Advertisements
Podobné prezentácie
Postup prípravy prezentácie
Advertisements

Prajem Ti, aby to bola inšpirácia aj pre Teba.
Hlasovacie zariadenie alebo čo sa práve deje v žiakovej mysli
December Nemudruj o minulosti, nesnívaj o budúcnosti, ale chop sa okamihu a uč sa od tejto chvíle.
Kurikulum pre výchovu a vzdelávanie
Základy Ethernetu Dávid Miľo 3.A.
ČITATEĽSKÁ GRAMOTNOSŤ
Meno a priezvisko učiteľa
Percentá Dominik Staňo, 7.C.
Výskumný ústav detskej psychológie a patopsychológie v Bratislave
SPOLUPRÁCA RODINY Z MARGINALIZOVANÝCH RÓMSKYCH KOMUNÍT A ŠKOLY
Môj najkrajší školský zážitok
Učiteľ a čas.
Týranie a zneužívanie detí
Ako sú na tom naši štvrtáci v čítaní, matematike a prírodovede?
som slobodný, ak nepoviem k ČOMU som slobodný.
Podobne po večeri vzal kalich a hovoril: "Tento kalich je nová zmluva v mojej krvi, ktorá sa vylieva za vás.“ LK 22,20.
Sv. Don Bosko * 16. augusta 1815 v Becchi v Taliansku
Návrh projektu Téma: Zlepšovanie odbornej grafickej pripravenosti žiakov Oblasť vzdelávania: Práca s PC Cieľová skupina: rokov (3 - 4 ročník)
Sústavy lineárnych rovníc
Mliekujeme.
Základná škola s materskou školou Lvíčata pri ČVUT Praha
VYUČOVACIE METÓDY.
Tommy's Window Slideshow
Naša škola ZŠ A.Dubčeka.
Maturita 2013.
Daňové veci mi rieši zamestnávateľ Daňové priznanie si robím sám
Metódy používané na vyučovaní
Školy menia študentov Študenti menia školy
Názov aktivity: Alenkine obliečky
Binárne Relácie Szendreyová Alžbeta.
APLIKÁCIA METODIKY SFUMATO® V 1.ROČNÍKU ZŠ
Technické kreslenie REZY A PRIEREZY TELESAMI Ing. Mária Gachová.
Súčasťou projektu bola i revitalizácia drevín a vybudovanie dažďovej záhrady, v ktorej bude zachytávaná časť dažďovej vody zo strechy budovy školy.
Zákon č. 390/2011 Z. z. Pedagogickí a odborní zamestnanci
Odčítanie celých čísel
Prozodické vlastnosti reči I. Časová modulácia reči (PD č. 4)
Topic : Sustainable Construction LFS Kirchberg am Walde, Austria
Maturitná skúška zo sjl – písomná časť
História a vývoj telefónu a nácvik správneho telefonovania
PYRAMÍDA ZDRAVEJ VÝŽIVY
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE Biológia Osmtické javy v bunke
Dopady aktívnych opatrení trhu práce na zvyšovanie zamestnanosti
Prehľad projektu Oblasti vzdelávania Veková skupina Vzdelávacie ciele
ZŠ Park Angelinum Košice
Stredná odborná škola automobilová Moldavská cesta 2, Košice
Výsledky projektu „V našej škole je pohoda“ za šk. rok 2011/12
Osláv aj ty Európsky deň jazykov
Didaktický projekt Traja králi
Ročníková práca – Adam Guláš (IV.D, 2014/2015)
Moderná škola rodinného typu
Základná škola MARIANKA.
Naša Skalka / Pestujeme biodiverzitu v meste /
Sv. Don Bosko * 16. augusta 1815 v Becchi v Taliansku
žiaci 3. A a 3.C sa pridali k projektu v Českej republike
Pomer prevrátený pomer postupný pomer.
Komunikácia činom.
ZÁSADY HLASOVEJ HYGIENY
Vzdelávanie.
SPŠ STAVEBNEJ a GEODETICKEJ na Lermontovovej 1 KOŠICE
Základná Škola sv. Don Bosca Zlaté Moravce
1. Lexikálna sémantika substantív
Štatistika Martin Čuka 2010/ B.
MATKA A DCÉRA Vďaka ti, žena, za samotný fakt, že si ženou! sv.J.P.II.
Informačné popoludnie SAEC
Projekt „Bezpečnejšie školy pre deti”
Ako zobrazujeme skutočnosť
Projekt ROZÚZLENIE.
Rekonštrukcia podlahy v 8.A
Prepis prezentácie:

D I F E R E N C O V A N É V Y U Č O V A N I E Druhy vnútornej diferenciácie diferenciácia vyučovania v niektorých fázach vyučovacieho procesu diferenciácia – práca na novom učive so skupinou nadaných žiakov Metóda dvojakého /dvojitého výkladu 1.skupina 2.skupina spoločná práca so všetkými žiakmi Učiteľ exponuje učivo žiaci samostatne pracujú žiaci samostatne pracujú Učiteľ exponuje učivo spoločná práca so všetkými žiakmi

D I F E R E N C O V A N É V Y U Č O V A N I E Druhy vnútornej diferenciácie 4. Metóda predĺženého výkladu spoločná práca so všetkými žiakmi časť žiakov nepochopila, učiteľ uplatňuje predĺžený výklad samostatne (pochopili učivo)

spoločná práca so všetkými žiakmi D I F E R E N C O V A N É V Y U Č O V A N I E Druhy vnútornej diferenciácie 5. Práca s oddeleniami spoločná práca so všetkými žiakmi samostatne pod vedením učiteľa

D I F E R E N C O V A N É V Y U Č O V A N I E Druhy vnútornej diferenciácie 6. Systém veľkých tried a malých tried 7. Čiastočná diferenciácia spájaním skupín do paralelných tried 8. Individualizácia vyučovania Práca vo dvojici: žiaci sa musia podeliť, porozprávať, uzatvárať kompromisy, vzdať sa niečoho, počkať na ostatných, pomôcť druhým, požiadať o pomoc, niečo si požičať- hry: raz ja, raz ty; slovné raťazce, striedavé čítanie, spoločné kreslenie, diktát vo dvojici, partnerský rozhovor na určitú tému, spoločné riešenie úloh