Prezentácia sa nahráva. Prosím počkajte

Prezentácia sa nahráva. Prosím počkajte

História a vývoj telefónu a nácvik správneho telefonovania

Podobné prezentácie


Prezentácia na tému: "História a vývoj telefónu a nácvik správneho telefonovania"— Prepis prezentácie:

1 História a vývoj telefónu a nácvik správneho telefonovania

2 CIEĽ Získať zručnosti pre efektívne vedenie hovoru, aktívnu komunikáciu a vytvárať pozitívny dojem počas telefonického kontaktu

3 GRAHAM BELL - v roku 1876 zostrojil prvý telefón

4 1877 – prvý raz telefón aj prakticky predviedli
Vývoj telefónnej techniky potom nasledoval veľmi rýchlo

5

6 TELEFÓNNE ZARIADENIA mobilný telefón
profesionálny telefón pre malé firmy a kancelárie štandardný telefónny prístroj videotelefón – nahrádza vrátnikov Faxy a kompaktné telefonické zariadenie s tlačou

7 FÁZY TELEFONICKÝCH HOVOROV
Dobrý deň, tu je Nováková .... Úvod – predstavenie sa Hlavná časť – obsah Záver – rozlúčenie Chcela by som sa spýtať na podmienky .... Veľmi ste mi pomohli, tak dovidenia

8 OBLASTI TELEFONOVANIA
aký je cieľ vášho telefonátu ako ho chcete dosiahnuť s kým potrebujete hovoriť čo o ňom/firme viete zistiť

9 ROZDELENIE TELEFONICKÝCH HOVOROV
Telefonické hovory súkromné úradné

10 ZÁSADY SPRÁVNEHO TELEFONOVANIA

11 ZÁSADY SPRÁVNEHO TELEFONOVANIA
Utvoril som si extra pohodlie pri telefonovaní .... pri telefonovaní si uvedomte, či voláte vo vhodnom čase, Pri telefonátoch do zahraničia berte do úvahy časový posun telefónny prístroj má byť z ľavej strany, aby sme mohli vyhľadávať potrebné doklady,

12 ZÁSADY SPRÁVNEHO TELEFONOVANIA
Doba silnej prevádzky – 7.00 – hod v ostatnom čase je slabá. Zachovať pokoj za všetkých okolností. Dbáme na stručnosť a vecnosť. Ak telefonujete, nezaoberajte sa ničím iným. Teraz nemôžem volať, práve šoférujem, zavolám neskôr

13 ZÁSADY SPRÁVNEHO TELEFONOVANIA
Ak sa počas rozhovoru preruší spojenie volá späť ten, kto volal aj predtým. Neodbiehajte od telefónu, radšej zavolajte naspäť, keď získate materiály a informácie, ktoré potrebujete. Do slúchadla nekričte, nešepkajte ani sa nesmejte. Haló, haló prerušilo ma ....

14 TIESŇOVÉ LINKY Jednotné európske číslo tiesňového volania
Zjednocuje všetky zložky integrovaného záchranného systému: Hasičský a záchranný zbor Polícia Kontrolné chemické laboratóriá civilnej ochrany Banská záchranná služba Horská záchranná služba Železničná polícia  Záchranná zdravotná služba

15 ĎAKUJEM ZA POZORNOSŤ Bc. Dana Nekorancová


Stiahnuť ppt "História a vývoj telefónu a nácvik správneho telefonovania"

Podobné prezentácie


Reklamy od Google