História a vývoj telefónu a nácvik správneho telefonovania

Slides:



Advertisements
Podobné prezentácie
Postup prípravy prezentácie
Advertisements

Prajem Ti, aby to bola inšpirácia aj pre Teba.
“13 RÁD DO ŽIVOTA".
Lekcia od divých husí.
Gymnázium J.G.Tajovského Kvantová mechanika Doplnok
OUTPLACEMENT – PRÍPRAVA NA HĽADANIE NOVÉHO PRACOVNÉHO MIESTA
NA VIANOCE PAT A MAT.
Miestna akčná skupina Stredný Liptov
Herné činnosti jednotlivca
ZŠ s MŠ Malý Čepčín 2013 – – 4. ročník
3 X P alebo Prezentácia o úspešnej prezentácii /pre študentov 4. roč
JA ;) Ďalej.
ODKIAĽ JEDLO POCHÁDZA? Zisťuj, skúmaj, pozoruj, povedz iným odkiaľ sa berie jedlo v našom regióne.
STRED BIBLIE.
Mikulov Bc. Ľuboš Berky Mgr. Simona Majerníková
Nástroj pomoci pri zamestnávaní
Štylistika syntaktických prostriedkov
Učíme efektívne a moderne – inovácia vyučovacieho procesu
Týranie a zneužívanie detí
som slobodný, ak nepoviem k ČOMU som slobodný.
4. prikázanie CTI OTCA I MATKU SVOJU
NA CESTE DO HORY Z DEDINY LEŽAL GAŠTANKO
Riešenie krízových situácií
24.apríl 2019 Bratislava "Polícia pre 21. storočie"
Cisco a Internetové siete
Tommy's Window Slideshow
Pomôcky: Úloha: igelitové vrecká (4 kusy) 6 kúskov chleba Chladnička Čas: 3 týždne Zistiť ,v ktorom prostredí sa najrýchlejšie vytvorí pleseň na chlebe.
Otestuj sa Kvízové otázky 3. ročník.
JA ZLODUCH 1.
Povinnosti obce ako právnickej osoby podľa zákona NR SR č. 314/2001 Z
Tvorba a manažment projektov
Tvorba projektu a prezentačné zručnosti
Tvorba a manažment projektov
25/9/2018 Výsledok Tomáš Pavlík
klikaním na žlté políčka! Potom klikni na výsledok!
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE Biológia Osmtické javy v bunke
Študijný program Kvalita produkcie strojárskej techniky I. stupeň.
Implementácia a zabezpečenie prevádzky systému ARL – spolupráca knižnice a firmy Dobrý den, vážení a milí, dovolte mi aby som Vam v mene svojom i v mene.
JUDr. Miroslava Benediková
Stredná odborná škola - Szakközépiskola Rákocziho 23, Kráľovský Chlmec
Rozprávka o nenásytnej Batérii
NA BICYKLI BEZPEČNE Otestuj svoje vedomosti z dopravnej výchovy.
D I F E R E N C O V A N É V Y U Č O V A N I E
#dofesk ZAŽI DOBRODRUŽSTVO A ROZVÍJAJ SA! ÚVOD DO PREZENTÁCIE
Didaktický projekt Traja králi
Víta vás nový PowerPoint
PrípadovÁ štúdiA Michal Piško Liptovský Ján, 2019 Eva Bilená
Bez našej bagety nechoď do roboty!
 Miriam Spodniaková Pfefferová
Tvorba a manažment projektov
Rovnice a ich riešenia.
Sv. Don Bosko * 16. augusta 1815 v Becchi v Taliansku
Stredisko vzdelávania a prípravy v Nitre
“Ja riadim tvoje kroky“
žiaci 3. A a 3.C sa pridali k projektu v Českej republike
© Koordinačné stredisko integrovaného záchranného systému
ZÁSADY HLASOVEJ HYGIENY
10 RUŽÍ PRE TEBA.
Softvérové riešenia pre samosprávu
SPŠ STAVEBNEJ a GEODETICKEJ na Lermontovovej 1 KOŠICE
ŠTART Skúšobný test s predmetu „ Príprava obyvateľstva na
Štandardy v procese spracovania bibliografických informácií i u nás.
cestovná kancelária Letom-svetom
Prevencia kriminality
ČEPS prípadová štúdia Ako efektívne využiť virtuálnu realitu v energetike Vladimír Broniš
včielkine Dobrodružstvo
Použitie počítačov v geografii (2)
Informačné popoludnie SAEC
Ako zobrazujeme skutočnosť
Nepriama úmernosť – tabuľka, rovnica a graf
Prepis prezentácie:

História a vývoj telefónu a nácvik správneho telefonovania

CIEĽ Získať zručnosti pre efektívne vedenie hovoru, aktívnu komunikáciu a vytvárať pozitívny dojem počas telefonického kontaktu

GRAHAM BELL - v roku 1876 zostrojil prvý telefón

1877 – prvý raz telefón aj prakticky predviedli Vývoj telefónnej techniky potom nasledoval veľmi rýchlo

TELEFÓNNE ZARIADENIA mobilný telefón profesionálny telefón pre malé firmy a kancelárie štandardný telefónny prístroj videotelefón – nahrádza vrátnikov Faxy a kompaktné telefonické zariadenie s tlačou

FÁZY TELEFONICKÝCH HOVOROV Dobrý deň, tu je Nováková .... Úvod – predstavenie sa Hlavná časť – obsah Záver – rozlúčenie Chcela by som sa spýtať na podmienky .... Veľmi ste mi pomohli, tak dovidenia

OBLASTI TELEFONOVANIA aký je cieľ vášho telefonátu ako ho chcete dosiahnuť s kým potrebujete hovoriť čo o ňom/firme viete zistiť

ROZDELENIE TELEFONICKÝCH HOVOROV Telefonické hovory súkromné úradné

ZÁSADY SPRÁVNEHO TELEFONOVANIA

ZÁSADY SPRÁVNEHO TELEFONOVANIA Utvoril som si extra pohodlie pri telefonovaní .... pri telefonovaní si uvedomte, či voláte vo vhodnom čase, Pri telefonátoch do zahraničia berte do úvahy časový posun telefónny prístroj má byť z ľavej strany, aby sme mohli vyhľadávať potrebné doklady,

ZÁSADY SPRÁVNEHO TELEFONOVANIA Doba silnej prevádzky – 7.00 – 19. 00 hod v ostatnom čase je slabá. Zachovať pokoj za všetkých okolností. Dbáme na stručnosť a vecnosť. Ak telefonujete, nezaoberajte sa ničím iným. Teraz nemôžem volať, práve šoférujem, zavolám neskôr

ZÁSADY SPRÁVNEHO TELEFONOVANIA Ak sa počas rozhovoru preruší spojenie volá späť ten, kto volal aj predtým. Neodbiehajte od telefónu, radšej zavolajte naspäť, keď získate materiály a informácie, ktoré potrebujete. Do slúchadla nekričte, nešepkajte ani sa nesmejte. Haló, haló prerušilo ma ....

TIESŇOVÉ LINKY Jednotné európske číslo tiesňového volania Zjednocuje všetky zložky integrovaného záchranného systému: Hasičský a záchranný zbor Polícia Kontrolné chemické laboratóriá civilnej ochrany Banská záchranná služba Horská záchranná služba Železničná polícia  Záchranná zdravotná služba

ĎAKUJEM ZA POZORNOSŤ Bc. Dana Nekorancová