Didaktický projekt Traja králi

Slides:



Advertisements
Podobné prezentácie
Hlasovacie zariadenie alebo čo sa práve deje v žiakovej mysli
Advertisements

Kurikulum pre výchovu a vzdelávanie
ČITATEĽSKÁ GRAMOTNOSŤ
Stredná odborná škola obchodu a služieb,Martin
Litva Comenius 2015.
Meno a priezvisko učiteľa
7., 8. Signalizácia realizovaná LED - diódou
ODKIAĽ JEDLO POCHÁDZA? Zisťuj, skúmaj, pozoruj, povedz iným odkiaľ sa berie jedlo v našom regióne.
Ústav výrobných technológií
Ako sú na tom naši štvrtáci v čítaní, matematike a prírodovede?
Návrh projektu Téma: Zlepšovanie odbornej grafickej pripravenosti žiakov Oblasť vzdelávania: Práca s PC Cieľová skupina: rokov (3 - 4 ročník)
Kto som? Vyslobodíš ma? V.Jančová.
Mliekujeme.
Súťaž „Kariérové poradenstvo 2011“
Tlačová konferencia 28.júna 2016 Vitajte!.
Základná škola s materskou školou Lvíčata pri ČVUT Praha
VŠETKOVEDKO   Naša škola sa zúčastnila celoslovenskej vedomostnej súťaže Všetkovedko pre žiakov 2. - 5. ročníka ZŠ.   Naši žiaci súťažili v  samostatných.
VYUČOVACIE METÓDY.
Cisco a Internetové siete
Vplyv sociálnych sietí
Tommy's Window Slideshow
Globálne trendy a problémy vo vzdelávaní
Naša škola ZŠ A.Dubčeka.
Maturita 2013.
Kam na strednú školu ? Kde hľadať informácie o strednej škole?
Správanie sa spotrebiteľa Užitočnosť
Metódy používané na vyučovaní
Škola vzdelávania, zdravia a pohody, škola kvality.
Školy menia študentov Študenti menia školy
Otestuj sa Kvízové otázky 3. ročník.
Názov aktivity: Alenkine obliečky
Žijeme aktívne a zdravo
APLIKÁCIA METODIKY SFUMATO® V 1.ROČNÍKU ZŠ
Súčasťou projektu bola i revitalizácia drevín a vybudovanie dažďovej záhrady, v ktorej bude zachytávaná časť dažďovej vody zo strechy budovy školy.
Zákon č. 390/2011 Z. z. Pedagogickí a odborní zamestnanci
Tvorba projektu a prezentačné zručnosti
25/9/2018 Výsledok Tomáš Pavlík
História a vývoj telefónu a nácvik správneho telefonovania
Terézia Šeligová 2.A GSF v Žiline
Súťažno - vzdelávacia aktivita
EBSCO Discovery Service ~ Jednoduché vyhľadávanie
Analýza aktivity na počítači v pracovnom prostredí
Projekt na DSVM Štefan Bödök 4MF.
Názov aktivity: Letíme raketou
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE Biológia Osmtické javy v bunke
Vedúci diplomovej práce: prof. Ing. Stanislav Marchevský, Csc.
Stredná odborná škola - Szakközépiskola Rákocziho 23, Kráľovský Chlmec
Ako môžeme využiť animácie?
Prehľad projektu Oblasti vzdelávania Veková skupina Vzdelávacie ciele
D I F E R E N C O V A N É V Y U Č O V A N I E
STREdisko odbornej praxe polygrafické
Moderná škola rodinného typu
PrípadovÁ štúdiA Michal Piško Liptovský Ján, 2019 Eva Bilená
Základná škola MARIANKA.
VYHĽADÁVANIE LETECKÝCH ZÁJAZDOV
Pracovné stretnutie poradenských zariadení - CPPPaP a CŠPP v zriaďovateľskej pôsobnosti OÚ Odbor školstva Prešov Prešov Kompetencie CPPPaP.
Matematika a práca s informáciami
ZÁSADY HLASOVEJ HYGIENY
Vzdelávanie.
vypracovala: RNDr. Bertová Oľga
Štandardy v procese spracovania bibliografických informácií i u nás.
Podnadpis Rozloženie nadpisu.
Informačné systémy vo verejnej správe
MUDr.Eva Bérešová viceprezidentka RLK Prešov
Aktuálna situácia, ktorú poznáme z praxe:
Projekt „Bezpečnejšie školy pre deti”
Ako zobrazujeme skutočnosť
sústava dvoch rovníc o dvoch neznámych
Rekonštrukcia podlahy v 8.A
Prepis prezentácie:

Didaktický projekt Traja králi ZŠ Gajary Žiaci 7. ročníka Šk.rok 2012/2013

Cieľ vyučovacej hodiny Zaujať žiakov Využiť medzipredmetové vzťahy Využiť zručnosť s modernými technológiami Práca v kolektíve Vedieť hodnotiť svoju prácu Od pasivity ku aktivite, samostatnosti, tvorivosti

Príprava Rozdelenie do skupín Práca v skupinách Zdokumentovanie Vyhodnotenie práce skupín Video z projektu spracované žiakmi

Rozdelenie žiakov do skupín Prvá skupina – vyhľadať príbeh Druhá skupina – obrázky Troch kráľov Tretia skupina – na youtube vyhladať video na tému Traja králi Štvrtá skupina - vinše

Prvá skupina http://www.varime.sk/tipy-a-techniky/my- traja-krali-ideme-k-vam-koniec-vianoc- nesieme-vam/ Na tejto stránke sme našli, kto vlastne boli traja králi, Článok sme vytlačili, prečítali, zjednodušili Porozprávali sme sa o nich, P.učiteľka nám dala prečítať z knihy, 50 rokov folklóru a mladosti, príbeh o Troch kráľoch. [6]

Druhá skupina – Vyhľadávali sme obrázky

Tretia skupina Na youtube sme našli niekoľko videí. http://youtu.be/tmq6155aWN0 http://youtu.be/6bUShRLod0M http://youtu.be/Cohzos-6uzs http://youtu.be/FApvodofT14 http://youtu.be/C62SmG-Lmos

Štvrtá skupina Vinše a koledy: na tejto stránke sme našli vinše z rôznych kútov Slovenska http://www.kuborobo.szm.com/a03.html Ďalšie vinše a koledy sme vybrali z knihy, ktorú napísala rodáčka z Gajar p. Rohlíčková. Kniha sa volá 50 rokov folklóru, mladosti a krásy. [6]

Zásady Zásada tvorivej aktivity a uvedomelosti žiakov Zásada vedeckosti vyučovania a výchovy Zásada sústavnosti a postupnosti vyučovania Zásada primeranosti a pochopiteľnosti Zásada názornosti Zásada jednoty konkrétneho a abstraktného, teórie a praxe Zásada trvalosti vzdelávacieho a výchovného pôsobenia

Záver vytvárať pre žiakov atraktívne a motivujúce prostredie, vyučovať modernými metódami Odmena

Ďakujeme za pozornosť! Vaši žiaci