Tvorba projektu a prezentačné zručnosti

Slides:



Advertisements
Podobné prezentácie
Postup prípravy prezentácie
Advertisements

Abstrakt Mgr. Imrich IŠTVAN, PhD..
ČITATEĽSKÁ GRAMOTNOSŤ
Meno a priezvisko učiteľa
POUŽITIE POČÍTAČOV V REGIONÁLNEJ GEOGRAFII (2)
7., 8. Signalizácia realizovaná LED - diódou
Makroekonomický jav „...a aby nám žiaci neutiekli...“
ODKIAĽ JEDLO POCHÁDZA? Zisťuj, skúmaj, pozoruj, povedz iným odkiaľ sa berie jedlo v našom regióne.
Učíme efektívne a moderne – inovácia vyučovacieho procesu
MANAŽMENT ĽUDSKÝCH ZDROJOV
Ako sú na tom naši štvrtáci v čítaní, matematike a prírodovede?
Návrh projektu Téma: Zlepšovanie odbornej grafickej pripravenosti žiakov Oblasť vzdelávania: Práca s PC Cieľová skupina: rokov (3 - 4 ročník)
POČÍTAME S LIENKOU MARIENKOU
Manažment ako veda - vývoj a základné pojmy
Mliekujeme.
Súťaž „Kariérové poradenstvo 2011“
Tlačová konferencia 28.júna 2016 Vitajte!.
Autor: Patrik Januška Vedúci práce: Ing. Eduard Kuric
Naša škola ZŠ A.Dubčeka.
Maturita 2013.
18/9/2018 Licitácia Tomáš Pavlík
Stredná odborná škola automobilová Moldavská cesta 2, Košice
Daňové veci mi rieši zamestnávateľ Daňové priznanie si robím sám
Metódy používané na vyučovaní
2. oddelenie školského internátu
Otestuj sa Kvízové otázky 3. ročník.
Prírodovedné predmety
Stredná odborná škola obchodu a služieb
Tvorba a manažment projektov
Ako prezentovať prezentáciu?
EU project guidelines Mgr. Mária Tunová
Tlačidlá akcie. M o j a s t r á n k a.
Sem zadajte názov projektu Vaše meno Meno vyučujúceho Vaša škola
Tvorba a manažment projektov
Maturitná skúška zo sjl – písomná časť
MODERNIZÁCIA VZDELÁVANIA NA SÚKROMNEJ HOTELOVEJ AKADÉMII
25/9/2018 Výsledok Tomáš Pavlík
EBSCO Discovery Service ~ Jednoduché vyhľadávanie
(Digitálny prezentačný materiál)
Informačné zdroje v heterogénnom prostredí a KIS nového tisícročia
Projekt na DSVM Štefan Bödök 4MF.
Implementácia a zabezpečenie prevádzky systému ARL – spolupráca knižnice a firmy Dobrý den, vážení a milí, dovolte mi aby som Vam v mene svojom i v mene.
Stredná odborná škola - Szakközépiskola Rákocziho 23, Kráľovský Chlmec
Ako môžeme využiť animácie?
Prehľad projektu Oblasti vzdelávania Veková skupina Vzdelávacie ciele
VYUŽITIE VÝSLEDKOV PROJEKTU EPANIL NA SLOVENSKU
ZŠ Park Angelinum Košice
Komplexná technická starostlivosť o dopravnú techniku
Téma: Nástroje na tvorbu prezentácie
Výsledky projektu „V našej škole je pohoda“ za šk. rok 2011/12
Didaktický projekt Traja králi
Ročníková práca – Adam Guláš (IV.D, 2014/2015)
Bez našej bagety nechoď do roboty!
vypracovala: RNDr. Bertová Oľga
Štandardy v procese spracovania bibliografických informácií i u nás.
ŠTATISTIKA A EFKÁRI IVONA MAGYAROVÁ 3.F BANSKÁ BYSTRICA 2006.
Rozpoznávanie obrazcov a spracovanie obrazu
MUDr.Eva Bérešová viceprezidentka RLK Prešov
Sopka z fyzikálneho hľadiska
Použitie počítačov v geografii (2)
Ukážky z inovácie výučby v predmete
Štatistika Martin Čuka 2010/ B.
Informačné popoludnie SAEC
Projekt „Bezpečnejšie školy pre deti”
Ako zobrazujeme skutočnosť
Nepriama úmernosť – tabuľka, rovnica a graf
Rekonštrukcia podlahy v 8.A
Obsah prezentácie digitálna prezentácia Desatoro
Prepis prezentácie:

Tvorba projektu a prezentačné zručnosti „...a aby nám žiaci neutiekli...“ Opatrenie: 1.1 Premena tradičnej školy na modernú Gymnázium Jozefa Gregora Tajovského Tvorca: Mgr. Ľudmila Strmeňová Tvorba projektu a prezentačné zručnosti 1.ročník Podrobnejšie o tom, čo budeme robiť

Čo je to projekt? kúpa auta rekonštrukcia bytu získanie finančných prostriedkov maturita seminárna práca

Čo budem vedieť vyhľadať problém, tému, čo ma zaujíma navrhnúť vlastný harmonogram práce získať rôzne typy informácií z rôznych zdrojov roztriediť ich a spracovať navrhnúť a posúdiť možnosti postupu, riešenia formulovať jednoduché závery

Čo budem vedieť posúdiť rôzne riešenia a vybrať najlepšie využiť pri práci IKT prezentovať svoje produkty, názory použiť rôzne typy prezentácií – poster prijať kompromis, stanovisko inej strany chápať a rešpektovať hodnoty duševného vlastníctva

Vyhľadať problém/tému, čo ma zaujíma sebaspoznávanie – aký som, o čo sa zaujímam, čo ma baví oblasti : Človek a príroda Človek a spoločnosť

Čo budeme robiť vyberieme si dve témy = projekty jeden z oblasti : Človek a príroda jeden z oblasti : Človek a spoločnosť

Navrhnúť vlastný harmonogram Musím vedieť: čo urobiť ako to urobiť kedy to urobiť

Čo urobiť? Vypracovať dva projekty Urobiť dva postery Prezentovať svoje práce pred publikom

Ako to urobiť? získať informácie roztriediť ich spracovať ich napísať projekt vyrobiť poster naučiť sa projekt prezentovať svoje práce pred publikom

Kedy to urobiť? Prezentácia prvého projektu – marec Prezentácia druhého projektu – jún

Získať informácie z rôznych zdrojov vedecká knižnica Internet Anketa - prieskum

Vedecká knižnica aké služby poskytuje ako sa stať členom Prečo citácia a ako citovať

Internet Vyhľadávanie informácií spracovanie informácií spracovanie informácií do tabuliek a grafov

Anketa - prieskum jedna z možností získať informácie anketa v meste spracovanie informácií o ankete a ich prezentácia

roztriediť informácie a spracovať ich Použiť minimálne tri zdroje informácií: 1 kniha 1 odborný časopis 1 w – stránka Anotácia Formálna stránka projektu

Rozsah práce/projektu 10 normalizovaných strán (normalizovaná strana má 30 riadkov) do počtu strán sa nepočíta obálka/titulka, obsah, zoznam literatúry/ bibliografické odkazy počíta sa iba hlavná časť práce: úvod 1 strana jadro práce 8 strán záver 1 strana

použiť rôzne typy prezentácií – poster ako má vyzerať čo má osahovať načo má slúžiť

prezentovať svoje produkty, názory Prvá prezentácia – marec naspmäť, čas Druhá prezentácia – jún naspmäť, čas, neverbálna komunikácia, hlas, tempo, ...

Čo budeme rozvíjať tvorivosť samostatnosť zodpovednosť umenie počúvať V rozhodovaní V riešení problémov zodpovednosť V plnení úloh V dodržiavaní termínov umenie počúvať

Čo budeme potrebovať zošit Zakladač materiály, ktoré dostanete Zakladač bude hodnotený

Čo budeme hodnotiť/klasifikovať v prvom polroku zakladač dodržiavanie termínov plnenie úloh pracovné a konzultačné listy rozprávanie, odborné spracovanie ankety aktivitu na hodinách

Čo budeme hodnotiť/klasifikovať v druhom polroku zakladač dodržiavanie termínov plnenie úloh aktivitu na hodinách Projekt – za každú oblasť samostatná známka kreativita + obsah formálna stránka projektu poster prezentácia

Hodnotenie a klasifikácia za každú sledovanú časť sa získavajú body Klasifikácia : 100 – 90 % získaných bodov = 1 89 – 79 % získaných bodov = 2 78 – 68 % získaných bodov = 3 67 – 57 % získaných bodov = 4 56 a menej % získaných bodov = 5