Pamäť a učenie spotrebiteľa

Slides:



Advertisements
Podobné prezentácie
Kristína Fábryová 5.B ZŠ Mariánska ul. Prievidza
Advertisements

Stredná odborná škola automobilová Moldavská cesta 2, Košice
Posudzovanie vplyvov na životné prostredie a krajinný vzhľad
Detská populárna pieseň
Fungovanie nervového systému počas vedomia a nevedomia
OUTPLACEMENT – PRÍPRAVA NA HĽADANIE NOVÉHO PRACOVNÉHO MIESTA
Poruchy aktivity a pozornosti
Zlepšiť vzdelávacie prostredie - vylepšiť prístup k CŽV pre všetkých
Náhoda a pravdepodobnosť
Sprostredkovateľská zmluva
Týranie a zneužívanie detí
Poznáte hodiny? V prvej časti, deti, určujte správny čas
4. prikázanie CTI OTCA I MATKU SVOJU
ROEP REGISTER OBNOVENEJ EVIDENCIE PODY
Mediácia a riešenie sporov pri on-line predaji
Riešenie krízových situácií
Návrh projektu Téma: Zlepšovanie odbornej grafickej pripravenosti žiakov Oblasť vzdelávania: Práca s PC Cieľová skupina: rokov (3 - 4 ročník)
Market – trh Ing – dej, činnosť
Vypestuj Dobro 2013.
VÁPNIK.
Starostlivosť o rodiny profesionálnych vojakov
Agenda pre nové zručnosti a povolania
Psychické zdravie a stres
AUTIZMUS A ASPERGEROV SYNDRÓM
Numerácia do 20 Spoznávame čísla 11 až 20 Autor: Mgr.Viera Jančová
Správanie sa spotrebiteľa Užitočnosť
Stredná odborná škola automobilová Moldavská cesta 2, Košice
Základné pojmy spojené s BIOS
Vyššia nervová činnosť
Najťažšie je naučiť sa merať úspech iným metrom Lýdia Šuchová
Manažment kultúry Predmet: Manažment športu – 8. prednáška
Dopyt, ponuka, rovnovážna cena
Buď napojený na Ježiša inak budeš mimo
Tvorba a manažment projektov
Windows + Windows Live.
APLIKÁCIA METODIKY SFUMATO® V 1.ROČNÍKU ZŠ
Konštruktivistický prístup k edukácii
Vzdelávanie sestier Prof. Mgr. Katarína Žiaková, PhD.
Verejné obstarávanie 2019, legislatívne zmeny, možnosti a postrehy z praxe APUMS 13. –
Plán na zvyšovanie spokojnosti zákazníkov
Reklama a jej vplyv na spotrebiteľa
Sprostredkovateľská zmluva
TAXONÓMIE CIEĽOV V PSYCHOMOTORICKEJ OBLASTI (A.J.HARROW)
25/9/2018 Výsledok Tomáš Pavlík
Lahôdky ALFA s. r. o..
CHLIEB V GEOGRAFII Gymnázium Jozefa Gregora Tajovského Banská Bystrica
SEKVENČNÁ ORGANIZÁCIA
Migrácia, utečenci – podpora samospráv
Pedagogická a sociálna akadémia Turč. Teplice
Imunitný systém človeka
Staroveké Grécko Život mladých Grékov
Zmes čudáctva a talentu
Vedúci diplomovej práce: prof. Ing. Stanislav Marchevský, Csc.
All-Hands Meeting Pezinok 2.0 Porada zamestnancov MsÚ
Internet, sociálne siete a kyberšikana
Hierarchická a sieťová koordinácia v relevantných politikách pre lesníctvo: aktéri, vzťahy a procesy Zuzana Dobšinská.
Kognitívne schopnosti a ich špecifiká u detí s intelektovým narušením
Grafy v marketingu Peter Adamko.
Autizmus a spôsoby terapie
Transpozícia európskej legislatívy a jej vymáhateľnosť
Mária Hrnčárová, Marek Mažáry 3.E
ontogenéza detskej reči a výskumy reči po slovensky hovoriacich detí
Pracovné stretnutie poradenských zariadení - CPPPaP a CŠPP v zriaďovateľskej pôsobnosti OÚ Odbor školstva Prešov Prešov Kompetencie CPPPaP.
Bulharsko Kód ITMS projektu:
Základné teórie čítania a písania
SPŠ STAVEBNEJ a GEODETICKEJ na Lermontovovej 1 KOŠICE
PhDr. Tatiana ARBE, OEMP ÚM STU
Kvantitatívny prieskum TV BA
Ako vybrať správne CRM riešenie pre vašu spoločnosť?
Projekt „Bezpečnejšie školy pre deti”
Prepis prezentácie:

Pamäť a učenie spotrebiteľa Elena Horská

Proces učenia prebieha za spolupôsobenia: pohnútok, t.j. stimulov utvárajúcich vôľu človeka a určujúcich jeho správanie Pokynov, ktoré určujú, kedy a kde a ako človek zareaguje napríklad na radu susedov a známych Reakcií, t.j. konania človeka, snahy o uspokojenie stimulov Upevnenia, ak bude skúsenosť priaznivá, upevní sa predchádzajúca reakcia

Učenie je proces, pri ktorom skúsenosti vedú k zmenám poznania, postojov a/alebo konania.

Učenie napodobňovaním Kognitívne učenie Učenie opakovaním Učenie napodobňovaním

Proces učenia a detský zákazník Generally teens can be divided into 4 groups: Edges Persuaders Followers Reflexives

6 core values driving all successful marketing to tweens Tween brands: Fantasy Love Stability Humour Fear Mastery Mirror effect/collection values/gaming ability

The BrandDynamics pyramid Bonding High attitudinal loyalty Advantage Performance Relevance Presence Low

Pamäť Pamäť zahŕňa proces: nadobudnutia a ukladania informácií, ukladanie informácií až po okamih, keď budú potrebné alebo použiteľné

Proces vnímania Podnety: zrak, zvuk, vôňa, chuť, dotyk Pociťovanie spotrebiteľa: zmyslové receptory, upozornenie, Význam: interpretácia – reakcia – vnímanie spotrebiteľa

Spotrebiteľ a proces socializácie Je proces, v ktorom získavame zručnosti, vedomosti a postoje potrebné k nakupovaniu na trhu a spotrebe. Socializácia detí Medzigeneračná socializácia Socializácia dospelých