Manažment športu Predmet: Manažment športu – 6. prednáška Spracoval: Ing. Jaroslav DODECKÝ, KM FM PU
Marketing - manažment Marketingový mix Miesto (produkt) Ľudia (cena) Zariadenia (miesto) Propagačný materiál (propagácia) Symboly
Zvláštnosti marketing manažmentu Nemateriálny charakter Absencia konkrétnej ceny Personál ako súčasť produktu Dôležitosť faktora času Špeciálne požiadavky Orientácia manažmentu: - na klientov - na sponzorov
Manažérske štýly Autoritatívny – krátka reťaz Demokratický – samostatná pracovná činnosť Participačný – spolupráca, vyššia miera demokracie ale aj: Úlohový Susedský Ľahostajný Tímový Kompromisný
Taktiky motivácie Bozku a facky Sendvičová Mrkvy a biča Šampiňónová
Kontakt: dodecky@unipo.sk Ďakujem za pozornosť Kontakt: dodecky@unipo.sk