Kvantitatívny prieskum TV BA

Slides:



Advertisements
Podobné prezentácie
Postup prípravy prezentácie
Advertisements

Abstrakt Mgr. Imrich IŠTVAN, PhD..
Základy Ethernetu Dávid Miľo 3.A.
Múdry, kto rozumie iným, osvietený, kto rozumie sebe.
Úvodné vysvetlenia k tímovej práci v škole
Tlačová konferencia - AUTOTEC 2010 – Brno,
OUTPLACEMENT – PRÍPRAVA NA HĽADANIE NOVÉHO PRACOVNÉHO MIESTA
Manuál k vyplneniu výkazov
,,Dobrý sluha, ale zlý pán.“
VEGA 1/0935/13 Vyhodnotenie výsledkov prieskumu 2015
Základné ukazovatele vývoja národného hospodárstva
3 X P alebo Prezentácia o úspešnej prezentácii /pre študentov 4. roč
Zelená škola Mgr. Eduard Gemza
OBČIANSKE ZDRUŽENIE PRIMA ROK 2003
Nástroj pomoci pri zamestnávaní
4. prikázanie CTI OTCA I MATKU SVOJU
Usmrtené osoby a príčiny DN počas jesenných mesiacov
Podobne po večeri vzal kalich a hovoril: "Tento kalich je nová zmluva v mojej krvi, ktorá sa vylieva za vás.“ LK 22,20.
Riešenie krízových situácií
Súťaž „Kariérové poradenstvo 2011“
Partnerské vzťahy a rodina
Správa o mládeži 2018 Dobrovoľníctvo.
Prioritná os č. 6: TECHNICKÁ POMOC Odbor technickej pomoci
Vplyv sociálnych sietí
Ing. Alexandra Vašašová
Finančná matematika Postupnosti.
„Každá kvapka sa počíta“
Mesto Prešov.
Inštitút zamestnanosti
Posilňovanie rovnosti LGBTI osôb v Európskej únii
Dopyt, ponuka, rovnovážna cena
Nezdaniteľné časti základu dane
PLANEO ELEKTRO TV REKLAMA
DOPYT PO PRAVICOVOM EXTRÉMIZME MEDZI UČITEĽMI NA DRUHOM STUPNI ZÁKLADNÝCH ŠKÔL výsledky prieskumu verejnej mienky marec
Tvorba a manažment projektov
Sem zadajte názov projektu Vaše meno Meno vyučujúceho Vaša škola
Papier z chemického hľadiska
Informačné zdroje v heterogénnom prostredí a KIS nového tisícročia
Migrácia, utečenci – podpora samospráv
Projekt podpora kardiovaskulárneho zdravia v prostredí základných škôl mestskej časti Bratislava - Petržalka.
JUDr. Miroslava Benediková
Dopady aktívnych opatrení trhu práce na zvyšovanie zamestnanosti
Regióny a regionálny rozvoj
Zelená Štatistika.
Kamila Ambrošová Šk. r 2011/ D
Ex-post hodnotenie NSRR 2007–2013
Rozloženie nadpisu Podtitul.
Ročníková práca – Adam Guláš (IV.D, 2014/2015)
IÓNY..
Spoplatnenie obsahu na slovenskom internete JÚN 2010
Pomer prevrátený pomer postupný pomer.
Organizačná schéma Mesta Vrútky, platná od
Minimálna mzda za každú hodinu odpracovanú zamestnancom 46,60 Sk,
ŠTATISTIKA A EFKÁRI IVONA MAGYAROVÁ 3.F BANSKÁ BYSTRICA 2006.
Oživenie slovenského kapitálového trhu - rozprávka či skutočnosť?
PRECARIR meeting, September 17-18, 2015, Bratislava
Veľká francúzska revolúcia a Napoleon Bonaparte
Sopka z fyzikálneho hľadiska
Použitie počítačov v geografii (2)
MATKA A DCÉRA Vďaka ti, žena, za samotný fakt, že si ženou! sv.J.P.II.
HELLA SLOVAKIA Signal-Lighting s.r.o.
OBČIANSKE ZDRUŽENIE PRIMA ROK 2012
Poslankyňa EP za ĽS-HZDS Vybrané tabuľky a grafy k téme zdravie
Informačný seminár – MOPS
Informačné popoludnie SAEC
Projekt ROZÚZLENIE.
Nepriama úmernosť – tabuľka, rovnica a graf
prof. RNDr. Libor Vozár, CSc. Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Obsah prezentácie digitálna prezentácia Desatoro
Prepis prezentácie:

Kvantitatívny prieskum TV BA Helping Your Business DICIO Marketing, s.r.o., Čsl. parašutistov 23, 831 03 Bratislava Jún 2011

A. Ciele Hlavný cieľ výskumu: Zhodnotiť pozíciu TV Bratislava z hľadiska potenciálu a diváckych parametrov. Okruhy otázok: 1. Koľko ľudí pozná, má naladenú, pozerá TV Bratislava? 2. Aký častý je kontakt s televíziou? 3. Aká by mala byť dostupnosť TV Bratislava? 4. Aký je potenciál TV Bratislava? 5. Kto sú diváci TV Bratislava?

B. Metodika METODIKA ZBER DÁT REPREZENTATIVITA POČET ROZHOVOROV Individuálny telefonický rozhovor (CATI) na základe štandardizovaného dotazníka (príloha č. 1) vedený operátorom agentúry DICIO Marketing. ZBER DÁT Zber dát v teréne prebiehal v období od 16.05. do 2.06.2011. REPREZENTATIVITA pre výbery pre váženie dát: vek 3 skupiny vek 3 skupiny pohlavie 2 skupiny pohlavie 2 skupiny okres 5 skupín okres 5 skupín POČET ROZHOVOROV Spolu za Bratislavu 584 platných rozhovorov => dáta vážené => možná projekcia v 1.000 obyvateľov.

C. Parametre C A B D Graf č. C.1.1. Segmentácia cieľových osôb TV BA pozná podľa názvu 70,1% osôb, nárast +37,0%. C má naladenú, nepozerá A pozerá často nárast +7,9% má naladenú, 44,9% 39,0+5,7=44,7% 0,2% neuviedli nárast +24,8% 11,5% 5,7% 24,0% B pozerá menej často nárast +10,5% D nemá naladenú a nemôže prijímať 55,1% Poznámka: porovnávanie voči máju 2008. Úzke publikum v roku 2011 narástlo (11,5%); širšie publikum v roku 2011 narástlo (24,0%) oproti roku 2008. Podiel osôb, ktoré majú TV Bratislava naladenú stúpol v roku 2011 na 44,9%.

C. Parametre Graf č. C.1.2. Parametre sledovanosti širšie publikum 35,5% TV Bratislava v posledných 3 rokoch rástla vo všetkých porovnateľných parametroch.

C. Parametre Graf č. C.1.3. Chcú aby operátor zaradil TV Bratislava k šíreným programom 32,8% obyvateľov chce, aby ich distribútor TV signálu zaradil medzi šírené programy aj vysielanie TV Bratislava (chýba, chcú pozerať [4,2%] a chcú chytať [28,6%]).

C. Parametre Graf č. C.1.4. Distribútori tv signálu v domácnostiach, ktoré chcú chytať TV BA Poznámka: 100% = všetky domácnosti v BA. Zloženie distribútorov TV signálu v domácnostiach Bratislavy, ktoré chcú pozerať alebo aspoň chytať TV Bratislava.

C. Parametre Graf č. C.1.5. Podiel domácnosti, ktoré chcú od operátorov šírenie signálu TV BA Poznámka: 100% = všetci klienti operátora. Najviac domácností by uvítalo šírenie signálu TV Bratislava od ditribútorov TV signálu CS Link 89,4% a Satro 61,7%. Menej od Digi Slovakia, Orange: Doma, Fiber TV, Skylink a T-Com: Magio.

C. Parametre Graf č. C.1.6. Podiel domácnosti, ktoré chcú od UPC šírenie signálu TV BA Poznámka: 100% = všetci klienti operátora, využívajúci konkrétny balík služieb. Poznámka: Pri balíku služieb UPC Digital (vrátane analógového šírenia) to môže znamenať, aby signál TV Bratislava bol šírený v digitálnom balíku služieb.

D. Programy Graf č. D.1.1. Čo by mala TV Bratislava vysielať, aby bola pozeraná (TOP 10) Poznámka: 100% = všetci Bratislavčania TV Bratislava by mala vysielať predovšetkým aktuality, ďalej info o kultúre-umení, o histórii-dejinách-pamiatkách, správy a infoservis o pripravovaných akciách.

D. Programy Graf č. D.1.2. Čo by mala TV Bratislava vysielať, aby bola pozeraná (pokračovanie) Poznámka: 100% = všetci Bratislavčania Z ostatných zameraní relácií v druhom slede rezonujú: výstavba, informácie-rady a tipy na voľný čas.

E. Preferencia Graf č. E.1.1. Ak by ste si mali vybrať, ktorá z televízií by mala vysielať ? (spolu) Poznámka: 100% = všetci Bratislavčania Najväčšia skupina bratislavčanov (34,4%) preferuje vysielanie celobratislavskej TV pred vysielaním mestskej časti.

E. Preferencia Graf č. E.1.2. Ak by ste si mali vybrať, ktorá z televízií by mala vysielať ? (pozerá) Poznámka: 100% = pozerá často; 100% = pozerá menej často. Diváci, ktorí pozerali TV Bratislava včera (často), by vo väčšej miere uprednostnili TV BA. Diváci, ktorí pozerajú aspoň raz za mesiac (menej často) tiež, hoci menej uprednostňujú TV BA.

F. Cieľové skupiny Tabuľka č. F.1.1: Popis cieľových skupín - osoba   Spolu sledoval TV BA včera sledoval TV BA menej často 100,0% POHLAVIE muž 49,0% 44,0% 48,5% žena 51,0% 56,0% 51,5% VEKOVÉ KATEGÓRIE 18-29 rokov 16,3% 11,8% 9,8% 30-44 rokov 29,5% 29,8% 27,7% 45-59 rokov 31,8% 22,3% 38,1% 60 a viac rokov 22,4% 36,0% 24,4% NAJVYŠŠIE UKONČENÉ VZDELANIE základné 4,1% 13,5% 3,5% stredoškolské bez maturity 12,4% 21,8% 15,4% stredoškolské s maturitou 46,0% 47,2% 47,1% vysokoškolské 37,3% 15,7% 34,0%

F. Cieľové skupiny Tabuľka č. F.1.2: Popis cieľových skupín – domácnosť   Spolu sledoval TV BA včera sledoval TV BA menej často 100,0% POČET OSOB V DOMÁCNOSTI 1 osoba 26,9% 33,1% 24,5% 2 osoby 33,4% 36,1% 37,2% 3 osoby 20,4% 18,3% 18,5% 4 osoby 14,1% 10,4% 18,1% 5 a viac osôb 4,8% 2,1% 1,7% POČET DETÍ V DOMÁCNOSTI bez detí 82,5% 84,9% 88,9% 1 dieťa 9,0% 9,1% 7,1% 2 deti 6,9% 6,0% 4,0% 3 deti 1,3% 0,0% 4 a viac detí 0,3% ŽIVOTNÁ ÚROVEŇ DOMÁCNOSTI oveľa vyššia ako priemer 2,4% 0,7% o niečo vyššia ako priemer 5,1% 9,9% priemerná 60,1% 62,6% 69,8% o niečo nižšia ako priemer 12,6% 17,5% 15,6% oveľa nižšia ako priemer 6,4% 8,7% #neuviedol 4,3%

F. Cieľové skupiny Tabuľka č. F.1.3: Popis cieľových skupín – rozdelenie po okresoch   Spolu sledoval TV BA včera sledoval TV BA menej často 100,0% OBVOD BA, KDE BÝVA Bratislava 1 10,6% 8,1% 13,2% Bratislava 2 25,2% 26,7% 23,3% Bratislava 3 14,4% 18,0% 10,8% Bratislava 4 21,0% 22,6% 21,7% Bratislava 5 28,8% 24,6% 31,0% nebývam v Bratislave 0,0%

Čo treba riešiť?

Cieľ: Aby ľudia mohli prijímať vysielanie TV BA čo riešiť ? 1. možnosť príjmu znalosť TV BA sa zvýšila na 70,1% znalosť je, ľudia TV BA nemôžu príjmať 2. program aktuality, tipy, avíza kultúra, koncerty (čo, kde, kedy) história BA Cieľ: Aby ľudia mohli prijímať vysielanie TV BA Po doriešení šírenia signálu (1)  možnosť príjmu, komunikovať novinky vo vysielaní TV BA (2) !!

NA ZÁVER ĎAKUJEME ZA POZORNOSŤ Helping Your Business