Komunikácia činom.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentácie
Postup prípravy prezentácie
Advertisements

Nebyť na trati ľahostajných
Fašiangy Natália Barvířová 9.a.
písomný prejav ústny prejav
Večer Canton Fair.
Olympijský Deň v DSS TAU
Litva Comenius 2015.
Koncepcia práce s mládežou v obci Oravská Polhora
Meno a priezvisko učiteľa
OUTPLACEMENT – PRÍPRAVA NA HĽADANIE NOVÉHO PRACOVNÉHO MIESTA
Svet bublín Martina Ľuptáková, 3.A Šk. rok: 2008/2009.
RONDO znamená kruh.
Percentá Dominik Staňo, 7.C.
Výskumný ústav detskej psychológie a patopsychológie v Bratislave
Optika Optika Lenka Heldová III.E Lenka Heldová III.E.
SPOLUPRÁCA RODINY Z MARGINALIZOVANÝCH RÓMSKYCH KOMUNÍT A ŠKOLY
Môj najkrajší školský zážitok
ZVUK Marián Pitel.
Učiteľ a čas.
Optické prístroje.
Sprevádzanie človeka v ŤaŽkej chorobe – komunikácia so súcitom
ODKIAĽ JEDLO POCHÁDZA? Zisťuj, skúmaj, pozoruj, povedz iným odkiaľ sa berie jedlo v našom regióne.
Optika. Optické zobrazovanie
Richard Kulaviak 3.E Jakub Strelec 3.E
Tlačová konferencia 28.júna 2016 Vitajte!.
Gymnázium Jozefa Gregora Tajovského, Tajovského 25,
VŠETKOVEDKO   Naša škola sa zúčastnila celoslovenskej vedomostnej súťaže Všetkovedko pre žiakov 2. - 5. ročníka ZŠ.   Naši žiaci súťažili v  samostatných.
Analytická geometria kvadratických útvarov
Trestné právo využitie detektoru lži v trestnom práve
Cisco a Internetové siete
Globálne trendy a problémy vo vzdelávaní
Naša škola ZŠ A.Dubčeka.
Viem, že robot nie je človek.
Škola vzdelávania, zdravia a pohody, škola kvality.
Učiteľ v novej epoche.
Buď napojený na Ježiša inak budeš mimo
APLIKÁCIA METODIKY SFUMATO® V 1.ROČNÍKU ZŠ
Výstupy a podnety zo sekcie Mládež a svet
Ako prezentovať prezentáciu?
PSYCHOLÓGIA A UČITELIA
Zákon č. 390/2011 Z. z. Pedagogickí a odborní zamestnanci
Teplo Riešené príklady.
Tvorba projektu a prezentačné zručnosti
TIBET Tibet.
Maturitná skúška zo sjl – písomná časť
S Blissom vždy s presným časom!
pripravil tieto podujatia
Informačné zdroje v heterogénnom prostredí a KIS nového tisícročia
PYRAMÍDA ZDRAVEJ VÝŽIVY
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE Biológia Osmtické javy v bunke
Participácia a štruktúrovaný dialóg
Jedného dňa sa učiteľ opýtal svojich žiakov: „Prečo na seba ľudia kričia, keď sú nahnevaní?“ Žiaci sa na chvíľu zamysleli. „Lebo sme rozčúlení – odpovedal.
Školský korčuliarsky program
Analytická geometria lineárnych útvarov
Kognitívne schopnosti a ich špecifiká u detí s intelektovým narušením
Optika Optické zobrazovanie
ZŠ Park Angelinum Košice
D I F E R E N C O V A N É V Y U Č O V A N I E
Matematické vzdelávanie – zmeny pre budúcnosť Košice,
Požiarna ochrana na spoločnom úseku slovensko-maďarských hraníc
Výsledky projektu „V našej škole je pohoda“ za šk. rok 2011/12
PrípadovÁ štúdiA Michal Piško Liptovský Ján, 2019 Eva Bilená
Základná škola MARIANKA.
Koordinátor pokladní Náplň práce:
ZÁSADY HLASOVEJ HYGIENY
Aktuálna situácia, ktorú poznáme z praxe:
História školy 1960/ /2011.
Projekt „Bezpečnejšie školy pre deti”
Rekonštrukcia podlahy v 8.A
Prepis prezentácie:

Komunikácia činom

čin ako nositeľ komunikačného vyjadrenia príklady: - ako učiteľ prichádza do triedy, - ako si hodinu pripraví, - či toleruje vyjadrenie odlišného názoru, - ako žiakov hodnotí, - jednanie učiteľa so žiakmi, čo sa robí a ako sa to robí - postoj učiteľa k nepripravenému žiakovi - prejav v aktuálnom vzťahu žiaka ku škole

Komunikácia silou

PREJAVY: - nerešpektovanie hraníc intímneho a osobného priestoru, - nerešpektovanie roviny očí - neúmerne veľká vzdialenosť - domáce prostredie - presila, prečíslenie - nedodržanie času - drobné hry „na nervy“