Implementácia a zabezpečenie prevádzky systému ARL – spolupráca knižnice a firmy Dobrý den, vážení a milí, dovolte mi aby som Vam v mene svojom i v mene firmy Cosmotron zazelala prijemny podvecer a aspon v kratkosti Vam povedala par informacii o nasej firme a hlavne produktoch a rieseniach, ktore vam mozeme ponuknut. Liberec 2005 Nadežda Andrejčíková
Informačné predstavenie systému Oporné body Výber systému Informačné predstavenie systému Projekt implementácie - časový harmonogram Realizácia implementácie Služby zákazníkom
Informačné predstavenie systému Architektúra systému Modularita a základná funkcionalita Nadväznosť jednotlivých častí Základná koncepcia spracovania a sprístupňovania informácií Integračné a kooperačné nástroje Otvorenosť, konfigurovateľnosť, flexibilita a z toho vyplývajúce možnosti nastavenia
Projekt implementácie – časový harmonogram Stanovenie a odsúhlasenie záväzných termínov (vedúci projektu a realizačný tím) Konverzie a práca s dátami Školenie správcov – implementačného tímu knižnice Parametrizácia, implementácia a testovanie jednotlivých častí Školenie používateľov jednotlivých častí systému Skúšobná a rutinná prevádzka
Implementácia Pracovné stretnutia vedúceho projektu a členov realizačného tímu Konzultácie k jednotlivým úlohám Odsúhlasenie si pracovných postupov pri jednotlivých činnostiach Nastavenie konfiguračných súborov Skúšobná prevádzka a úprava nastavení do finálneho stavu Odovzdanie do rutinnej prevádzky Kontrola plnenia časového harmonogramu
Služby zákazníkom Konzultácie k informačnému systému, ale aj iným ICT Pomoc pri riešení problémov s HW a inými komponentami ovplyvňujúcimi činnosť knižnice bez ohľadu na to kým boli dodávané Konzultácie a odborná pomoc pri riešení nových úloh Odporúčania a odborné konzultácie v oblasti nových ICT a štandardov Integrácia s inými IS Integrácia iných HW komponentov
Služby zákazníkom Podpora a riešenie nadstavbových systémov ( EPCA – RIV, IC, ...) Doplnkové služby – identifikačné a bezpečnostné systémy, obalová technika a iné. (poradenstvo, dodávka, servis) Sledovanie nových trendov a aktívna účasť v odborných konferenciách Neustály vývoj a implementácia nových technológií, trendov a štandardov
Služby zákazníkom - komunikácia Telefón – call back Nástroj pre komunikáciu – súčasť klienta ARL Databáza požiadaviek – priorita, zodpovedná osoba, stav riešenia, priame prepojenie na e-mail Databáza problémov a riešení Dôsledná evidencia verzií a databáza zmien Pravidelné stretnutia používateľov – zhodnotenie a smerovanie ďalšieho vývoja Pracovné stretnutia
Čas pre Vaše otázky ?
Ďakujem za pozornosť! Cosmotron Slovakia, s.r.o Cosmotron Bohemia, s.r.o Bratislavská 57 Koupelní 2 908 48 Kopčany 695 01 Hodonín Tel: 0903 727255 Tel: 518 302 717 – 20 www. cosmotron.cz mail: firma@cosmotron.cz andrejcikova@cosmotron.cz