Slávka Fridlová, 7.a ZŠ Radovana Kaufmana, Partizánske

Slides:



Advertisements
Podobné prezentácie
Typológia listov Kód ITMS projektu:
Advertisements

Detská populárna pieseň
Vnútorné geologické procesy
Andrej Lúčny Témy bakalárskych prác Andrej Lúčny
Svet bublín Martina Ľuptáková, 3.A Šk. rok: 2008/2009.
Manuál k vyplneniu výkazov
Praktická matematika Percentá – daň, DPH.
Zlomky Z.Tomová 7.a.
ZŠ s MŠ Malý Čepčín 2013 – – 4. ročník
Základná škola v Raslaviciach
Gymnázium Pavla Jozefa Šafárika - Pavol Jozef Šafárik Gimnázium Rožňava Kód ITMS projektu: Názov projektu: Kvalitou vzdelávania otvárame brány.
Štatistika a spracovanie údajov
Rozdiely medzi mužom a ženou!
Pravdepodobnosť podmienená.
Market – trh Ing – dej, činnosť
POČÍTAME S LIENKOU MARIENKOU
Sústavy lineárnych rovníc
Kto som? Vyslobodíš ma? V.Jančová.
Ako môže manažér efektívne zdielať zamestnanecké dáta s personalistom a zapojiť sa tak do HR procesov? Peter Vilem.
Povrch KVÁDRA A KOCKY.
Týždeň zdravej výživy.
JEDNOTKY OBSAHU km2 ha a m2 dm2 cm2 mm2
Úvod do jazyka C Algoritmizácia úloh.
VŠETKOVEDKO   Naša škola sa zúčastnila celoslovenskej vedomostnej súťaže Všetkovedko pre žiakov 2. - 5. ročníka ZŠ.   Naši žiaci súťažili v  samostatných.
ŠTVORUHOLNÍKY spracovala Mgr. Jaroslava Lošáková
Naša škola ZŠ A.Dubčeka.
Numerácia do 20 Spoznávame čísla 11 až 20 Autor: Mgr.Viera Jančová
Gymnázium Pavla Jozefa Šafárika - Pavol Jozef Šafárik Gimnázium Rožňava Kód ITMS projektu: Názov projektu: Kvalitou vzdelávania otvárame brány.
Základná škola v Raslaviciach
Kam na strednú školu ? Kde hľadať informácie o strednej škole?
18/9/2018 Licitácia Tomáš Pavlík
ÚSTAV PRIEMYSELNÉHO INŽINIERSTVA, MANAŽMENTU A KVALITY
Matematika a Fyzika v umení
Matematika – VIII. ročník
Červené stužky HIV/AIDS.
Katedra kybernetiky a umelej inteligencie FEI, TU v Košiciach
JA ZLODUCH 1.
PLANEO ELEKTRO TV REKLAMA
Súčasťou projektu bola i revitalizácia drevín a vybudovanie dažďovej záhrady, v ktorej bude zachytávaná časť dažďovej vody zo strechy budovy školy.
Odčítanie celých čísel
Interpolačné metódy Medzi základné interpolačné metódy patria:
Počítačová podpora výučby odborných predmetov na UCHHSZ Prezentácia
Súťažno - vzdelávacia aktivita
Projekt na DSVM Štefan Bödök 4MF.
klikaním na žlté políčka! Potom klikni na výsledok!
Mgr. Jozef Uríček Matematika - ôsmy ročník
Analytická geometria lineárnych útvarov
Opakovanie sekvencia postupnosť príkazov (príkaz je povel, ktorý počítač alebo iné zariadenie pozná a dokáže vykonať) vykonávanú v takom poradí, v akom.
Zelená Štatistika.
Stereometria, rezy telies
ZŠ Park Angelinum Košice
Matematika 6. ročník Spracovala: Mgr. Jaroslava LOŠÁKOVÁ
(Vieme) Kam kráča svet vedeckého publikovania?
Simplexová metóda Algoritmus primárne simplexovej metódy možno ideovo vyjadriť nasledovným spôsobom: Stanovenie bázického prípustného riešenia (bázy s.
Filip Adler, Jozef Pantlík III.F 2009/2010
Matematika a práca s informáciami
Pomer prevrátený pomer postupný pomer.
Vzdelávanie.
doc. RNDr. Katarína Kimáková, CSc. RNDr. Anna Mišianiková, PhD.
Lineárne r o v n i c e Mgr. Ján Nandráži spracovala: E. Hlačinová.
Gymnastika a fitness Žilina Gymnastika pre všetkých:
PYTAGOROVA VETA.
Vzájomná poloha priamok v rovine
Rozpoznávanie obrazcov a spracovanie obrazu
OBJEM KVÁDRA A KOCKY.
Štatistika Martin Čuka 2010/ B.
Premeny školského dvora ZŠ Park Angelinum
Nepriama úmernosť – tabuľka, rovnica a graf
sústava dvoch rovníc o dvoch neznámych
Stavba Baktérií Tomáš Poliačik, 3.E.
Prepis prezentácie:

Slávka Fridlová, 7.a ZŠ Radovana Kaufmana, Partizánske Zlomky Slávka Fridlová, 7.a ZŠ Radovana Kaufmana, Partizánske

Obsah 1.Vyjadri zlomkom vyfarbenú časť útvaru 2.Vypočítaj 3.Vypočítaj celok 4.Premeň na zlomok 5.Sčítaj zlomky 6. Odčítaj zlomky 7.Vynásob zlomky 8.Vydeľ zlomky 9.Vypočítaj úlohu so zátvorkami

1.Vyjadri zlomkom vyfarbenú časť útvaru

2.Vypočítaj 12:3= 4.2= 8 35:5= 7.4= 28 121:11= 11.8= 88

3.Vypočítaj celok 18:2= 9.3= 27 30:3= 10.10= 100 7:1= 7.5= 35

4.Premeň na zlomok

5.Sčítaj zlomky

6. Odčítaj zlomky

7.Vynásob zlomky

8.Vydeľ zlomky

9.Vypočítaj úlohy so zátvorkami =

Ďakujem za pozornosť