Učiteľ a čas.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentácie
Postup prípravy prezentácie
Advertisements

Jar 2. ročník.
NEINTERAKTÍVNA KOMUNIKÁCIA Mgr. Gabriela Zbojeková, ZŠ TURZOVKA.
Malé dievČatko A zlatý balík.
ČITATEĽSKÁ GRAMOTNOSŤ
Ernest Hemingway (téma: Nositeľ Nobelovej ceny za literatúru)
Meno a priezvisko učiteľa
OUTPLACEMENT – PRÍPRAVA NA HĽADANIE NOVÉHO PRACOVNÉHO MIESTA
Jedlé -Nejedlé -Jedovaté
Manuál k vyplneniu výkazov
Kruh a Kružnica.
Výskumný ústav detskej psychológie a patopsychológie v Bratislave
7., 8. Signalizácia realizovaná LED - diódou
SPOLUPRÁCA RODINY Z MARGINALIZOVANÝCH RÓMSKYCH KOMUNÍT A ŠKOLY
PodpornÉ skupinkY pre smútiacich
ODKIAĽ JEDLO POCHÁDZA? Zisťuj, skúmaj, pozoruj, povedz iným odkiaľ sa berie jedlo v našom regióne.
Zákonník práce 311/2001 Z.z. a jeho novely
Natália Laurenčiková Netopier škola mieru 4.B
Ako sú na tom naši štvrtáci v čítaní, matematike a prírodovede?
som slobodný, ak nepoviem k ČOMU som slobodný.
Podobne po večeri vzal kalich a hovoril: "Tento kalich je nová zmluva v mojej krvi, ktorá sa vylieva za vás.“ LK 22,20.
Návrh projektu Téma: Zlepšovanie odbornej grafickej pripravenosti žiakov Oblasť vzdelávania: Práca s PC Cieľová skupina: rokov (3 - 4 ročník)
Kto som? Vyslobodíš ma? V.Jančová.
Moje roky prežité na základnej škole!
Odkiaľ pochádza jedlo súťažný príspevok
Tlačová konferencia 28.júna 2016 Vitajte!.
VŠETKOVEDKO   Naša škola sa zúčastnila celoslovenskej vedomostnej súťaže Všetkovedko pre žiakov 2. - 5. ročníka ZŠ.   Naši žiaci súťažili v  samostatných.
Globálne trendy a problémy vo vzdelávaní
Naša škola ZŠ A.Dubčeka.
Maturita 2013.
Metódy používané na vyučovaní
Škola vzdelávania, zdravia a pohody, škola kvality.
Školy menia študentov Študenti menia školy
Prírodovedné predmety
Učiteľ v novej epoche.
Stredná odborná škola obchodu a služieb
Súčasťou projektu bola i revitalizácia drevín a vybudovanie dažďovej záhrady, v ktorej bude zachytávaná časť dažďovej vody zo strechy budovy školy.
Ako prezentovať prezentáciu?
Odčítanie celých čísel
Tvorba projektu a prezentačné zručnosti
9., 10. Snímač realizovaný tlačidlom
PYRAMÍDA ZDRAVEJ VÝŽIVY
Projekt na DSVM Štefan Bödök 4MF.
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE Biológia Osmtické javy v bunke
Participácia a štruktúrovaný dialóg
Priamky a kružnice Vzájomné polohy
Projekt podpora kardiovaskulárneho zdravia v prostredí základných škôl mestskej časti Bratislava - Petržalka.
Jedného dňa sa učiteľ opýtal svojich žiakov: „Prečo na seba ľudia kričia, keď sú nahnevaní?“ Žiaci sa na chvíľu zamysleli. „Lebo sme rozčúlení – odpovedal.
Opakovanie sekvencia postupnosť príkazov (príkaz je povel, ktorý počítač alebo iné zariadenie pozná a dokáže vykonať) vykonávanú v takom poradí, v akom.
Mgr. Jozef Uríček M a t e m a t i k a 8. r o č n í k
Stredná odborná škola - Szakközépiskola Rákocziho 23, Kráľovský Chlmec
Prehľad projektu Oblasti vzdelávania Veková skupina Vzdelávacie ciele
D I F E R E N C O V A N É V Y U Č O V A N I E
Výsledky projektu „V našej škole je pohoda“ za šk. rok 2011/12
Teplo TEPLO - úlohy.
Moderná škola rodinného typu
Základná škola MARIANKA.
Koordinátor pokladní Náplň práce:
Pomer prevrátený pomer postupný pomer.
Komunikácia činom.
ZÁSADY HLASOVEJ HYGIENY
doc. RNDr. Katarína Kimáková, CSc. RNDr. Anna Mišianiková, PhD.
vypracovala: RNDr. Bertová Oľga
Štandardy v procese spracovania bibliografických informácií i u nás.
ŠTATISTIKA A EFKÁRI IVONA MAGYAROVÁ 3.F BANSKÁ BYSTRICA 2006.
Použitie počítačov v geografii (2)
Štatistika Martin Čuka 2010/ B.
Projekt „Bezpečnejšie školy pre deti”
Nepriama úmernosť – tabuľka, rovnica a graf
Prepis prezentácie:

Učiteľ a čas

O tomto workshope S čím prichádzam? Čo nemám? Čo ponúkam? S vedomím, že čas je vzácny a treba s ním rozumne a plánovito hospodáriť S vlastnými skúsenosťami ako učiteľ a kouč Čo nemám? Hotové a overené recepty, poučky... Čo ponúkam? Priestor na otvorenie témy a diskusiu o nej

Zaujímavosti V učebnom pláne pre ZŠ je 114 čísel udávajúcich hodinovú dotáciu predmetu v ročníku – z toho 59 má hodnotu 1 (t.j. 52%) Ak mám jednohodinovku Obvykle je v triede viac žiakov ako je za polrok hodín... Keby hovorili iba žiaci, každý by mal za pol roka 39 minút pre seba ( 703 minút by mlčal)... Štandardy pre prírodovedu obsahujú 129 položiek – na každú je k dispozícii v priemere 11 minút... (36 sekúnd na žiaka a štandard pri 19 žiakoch v triede)

Zaujímavosti V učebnom pláne pre ZŠ je 114 čísel udávajúcich hodinovú dotáciu predmetu v ročníku – z toho 59 má hodnotu 1 (t.j. 52%) Ak mám jednohodinovku Obvykle je v triede viac žiakov ako je za polrok hodín... Keby hovorili iba žiaci, každý by mal za pol roka 39 minút pre seba ( 703 minút by mlčal)... Štandardy pre prírodovedu obsahujú 129 položiek – na každú je k dispozícii v priemere 11 minút... (36 sekúnd na žiaka a štandard pri 19 žiakoch v triede)

Zaujímavosti V učebnom pláne pre ZŠ je 114 čísel udávajúcich hodinovú dotáciu predmetu v ročníku – z toho 59 má hodnotu 1 (t.j. 52%) Ak mám jednohodinovku Obvykle je v triede viac žiakov ako je za polrok hodín... Keby hovorili iba žiaci, každý by mal za pol roka 39 minút pre seba ( 703 minút by mlčal)... Štandardy pre prírodovedu obsahujú 129 položiek – na každú je k dispozícii v priemere 11 minút... (36 sekúnd na žiaka a štandard pri 19 žiakoch v triede)

Zaujímavosti V učebnom pláne pre ZŠ je 114 čísel udávajúcich hodinovú dotáciu predmetu v ročníku – z toho 59 má hodnotu 1 (t.j. 52%) Ak mám jednohodinovku Obvykle je v triede viac žiakov ako je za polrok hodín... Keby hovorili iba žiaci, každý by mal za pol roka 39 minút pre seba ( 703 minút by mlčal)... Štandardy pre prírodovedu obsahujú 129 položiek – na každú je k dispozícii v priemere 11 minút... (36 sekúnd na žiaka a štandard pri 19 žiakoch v triede)

https://www.youtube.com/watch?v=rVBAevK07ys

Kvaltování hovadům více než lidem připadající J.A.K.: Labyrint světa a ráj srdce (Nesprávne citované ako „Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest.“)