Jedného dňa sa učiteľ opýtal svojich žiakov: „Prečo na seba ľudia kričia, keď sú nahnevaní?“ Žiaci sa na chvíľu zamysleli. „Lebo sme rozčúlení – odpovedal.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentácie
Postup prípravy prezentácie
Advertisements

Prajem Ti, aby to bola inšpirácia aj pre Teba.
Prajem Ti, aby to bola inšpirácia aj pre Teba.
December Nemudruj o minulosti, nesnívaj o budúcnosti, ale chop sa okamihu a uč sa od tejto chvíle.
Jar Adely Ostrolúckej ĽUDO ZÚBEK.
“13 RÁD DO ŽIVOTA".
Dobrý pastier Žalm 23 (veršovaná parafráza - MBKB)
Lekcia od divých husí.
Malé dievČatko A zlatý balík.
V 95 rokoch sa, Don Juan rozhodne oženiť.
Symboly Ducha Svätého.
Múdry, kto rozumie iným, osvietený, kto rozumie sebe.
Sr. Dominika Alžbeta Dufferová Bratislava Dom Quo Vadis
NA VIANOCE PAT A MAT.
OBJAVOVANIE VZOROV POHĽADU PRI NAVIGAČNÝCH ÚLOHÁCH NA WEBE
Učiteľ a čas.
Naučila som sa ....
Autori: Ľubomír Urík Jakub Makuka
Krížová cesta detí /:Bol si tam, keď kríž ťažký niesol Pán:/
Učíme efektívne a moderne – inovácia vyučovacieho procesu
Týranie a zneužívanie detí
Ako sú na tom naši štvrtáci v čítaní, matematike a prírodovede?
som slobodný, ak nepoviem k ČOMU som slobodný.
4. prikázanie CTI OTCA I MATKU SVOJU
NA CESTE DO HORY Z DEDINY LEŽAL GAŠTANKO
Nastavte sem na začiatok efekt prílet zhora zľava, ktorý pôjde automaticky a rýchlo. Na zvýraznenie použijete vlnu, ktorá pôjde automaticky a rýchlosť.
Tlačová konferencia 28.júna 2016 Vitajte!.
Očistec.
Tommy's Window Slideshow
Správanie sa spotrebiteľa Užitočnosť
Autá a Tuning Evvka 2005.
DUŠE V OČISTCI Mária Simma.
Tommy's Window Slideshow
Otestuj sa Kvízové otázky 3. ročník.
Buď napojený na Ježiša inak budeš mimo
JA ZLODUCH 1.
Ako prezentovať prezentáciu?
Viem, čím budem a prečo Milan Cák 4 . B.
PSYCHOLÓGIA A UČITELIA
Odčítanie celých čísel
9/4/2019 Firemná knižnica 2000 Nadežda Andrejčíková N. Andrejčíková.
Sem zadajte názov projektu Vaše meno Meno vyučujúceho Vaša škola
História a vývoj telefónu a nácvik správneho telefonovania
PRED SVIATOSŤOU ZMIERENIA: 1. Modlím sa k  "Príď, Duchu Svätý, a pomôž mi, aby som spoznal svoje hriechy, úprimne ich oľutoval, vyznal a naozaj sa.
Vlak „život“ Pred časom som čítal knihu, v ktorej bol život prirovnaný k ceste vlakom. Je to výnimočne zaujímavé čítanie, pod podmienkou že ho správne.
Názov aktivity: Letíme raketou
Keď si sa narodil, plakal si a všetci okolo teba sa usmievali.
Veta a členenie viet Mgr. Michalcová Gabriela.
Rozprávka o nenásytnej Batérii
NA BICYKLI BEZPEČNE Otestuj svoje vedomosti z dopravnej výchovy.
Sv. alžbeta uhorská.
Výsledky projektu „V našej škole je pohoda“ za šk. rok 2011/12
Mária Hrnčárová, Marek Mažáry 3.E
Ročníková práca – Adam Guláš (IV.D, 2014/2015)
Netrestajte, vychovávajte!
KVAPKA KRVI VEĽKONOČNÁ 10. APRÍLA 2019 (streda) 8:00 – 11:00 BÚ VD
Sv. Don Bosko * 16. augusta 1815 v Becchi v Taliansku
“Ja riadim tvoje kroky“
žiaci 3. A a 3.C sa pridali k projektu v Českej republike
Pomer prevrátený pomer postupný pomer.
Komunikácia činom.
ZÁSADY HLASOVEJ HYGIENY
4. SVIATOSŤ POKÁNIA.
Štandardy v procese spracovania bibliografických informácií i u nás.
Sopka z fyzikálneho hľadiska
včielkine Dobrodružstvo
Príbeh o anjeloch.
«Ako myslíš srdcom, taký si» Príslovia 23:7
MATKA A DCÉRA Vďaka ti, žena, za samotný fakt, že si ženou! sv.J.P.II.
Ako zobrazujeme skutočnosť
Prepis prezentácie:

Jedného dňa sa učiteľ opýtal svojich žiakov: „Prečo na seba ľudia kričia, keď sú nahnevaní?“ Žiaci sa na chvíľu zamysleli. „Lebo sme rozčúlení – odpovedal jeden z nich – preto kričíme.“ „Ale prečo máš kričať, keď ten druhý stojí vedľa teba? – spýtal sa. Nemôžeš hovoriť potichu? Prečo kričíš, keď sa na niekoho hneváš?“ Odpovede boli rôzne, ale ani jedna ho neuspokojila.

Napokon vysvetlil: „Keď sa dvaja ľudia na seba hnevajú, ich srdcia sú veľmi vzdialené. Aby túto vzdialenosť prekonali a počuli sa, musia kričať. Čím viac sa hnevajú, tým viac musia kričať, aby sa na takú veľkú vzdialenosť počuli.“

Potom sa opýtal: „Čo sa stane, keď sa dvaja do seba zaľúbia Potom sa opýtal: „Čo sa stane, keď sa dvaja do seba zaľúbia? Nekričia, ale sa nežne rozprávajú. Prečo? Ich srdcia sú si veľmi blízke. Vzdialenosť medzi nimi je nepatrná.“ Učiteľ pokračoval: „Keď sa zaľúbia ešte viac, čo sa stane? Už ani nehovoria, iba šepkajú. Nakoniec už nepotrebujú ani šepkať, len sa na seba dívajú. Tak je to, keď sa dvaja milujú.“

Infine Baba disse: “Quando discutete non lasciate che i vostri cuori si allontanino, non dite parole che aumentano la distanza, arriverà un giorno in cui sarà così tanta che non riuscirete più a trovare la strada del ritorno”.» Napokon učiteľ povedal: „Keď sa rozprávate, nedovoľte, aby sa vaše srdcia od seba vzdialili, nehovorte slová, ktoré ich oddaľujú, lebo príde deň, keď bude vzdialenosť taká veľká, že nebudete môcť nájsť cestu späť.“