Michal Mičuch, II.A GSF v Žiline.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentácie
Lesy SR,š.p. Banská Bystrica Odštepný závod Palárikovo
Advertisements

Jar 2. ročník.
5.Trieda Vanesa Znachorová
TUNDRY RICHARD RYBÁR V.D.
Symboly Ducha Svätého.
Vyparovanie a var Gabriel Horos.
ANALÝZY RIZIKA ZNEČISTENÉHO ÚZEMIA a PLÁN PRÁC
ČITATEĽSKÁ GRAMOTNOSŤ
Rast, vývin rastlín a Hydropónia
Liečivé rastliny Dominika Bohunická.
Pozorovanie rastlinných buniek
MPC Nitra, Katka Vajliková SEV SAŽP Dropie
Madagaskar.
NA VIANOCE PAT A MAT.
Konečné Hitlerove riešenie
Chlieb z hľadiska fyziky
ENVIRONMENTÁLNY AUDIT VODA
Jedlé -Nejedlé -Jedovaté
Grécko (dovolenková destinácia)
Obec Mučín Volebné obdobie
Tomáš Peprný Filip Wagner 3.C
Duchovné rozlišovanie
MERANIE Krvného TLAKU V ZÁVISLOSTI OD VEKU a námahy
Alternatívne zdroje energie
T U R E C K O Michal Briak 3.E.
Rovnice a ich riešenia Dušan Vágner 3.B.
Biologický experiment
Permakultúra dizajnuje ekosystémy
Psychické zdravie a stres
Možnosti podnikania mladých farmárov v ŽV
POĽNOHOSPODÁRSTVO.
FYZIKA & SNEH Zuzana Miklošková, Lucia Šantová, Zuzana Ščehovičová, Jana Tomaníková, II.D.
Kompostovanie A. Minárik.
Zázrak - po vode sa dá chodiť!
Karin Blahová, II.B Gymnázium sv. Františka z Assisi v Žiline
Pomôcky: Úloha: igelitové vrecká (4 kusy) 6 kúskov chleba Chladnička Čas: 3 týždne Zistiť ,v ktorom prostredí sa najrýchlejšie vytvorí pleseň na chlebe.
Otestuj sa Kvízové otázky 3. ročník.
Cieľ : Príjem a výdaj vody rastlinnými pletivami, pri rôznych koncentrovaných roztokoch. Materiál a pomôcky : hľuza zemiaka , nôž , sklené nádoby (3ks),
Základné nástroje manažérstva kvality (Kontrolná tabuľka a histogram)
Sv. omša za účasti detí
Vplyv vína na ľudský organizmus
Viem, čím budem a prečo Milan Cák 4 . B.
Znečistenie vody človekom
UHĽOVODÍKY Katarína Bullová 3.D.
Následky fajčenia na pľúca
Terézia Šeligová 2.A GSF v Žiline
Papier z chemického hľadiska
Sopky z chemického hľadiska
Dominik Medvecký II.B GSF v Žiline
PYRAMÍDA ZDRAVEJ VÝŽIVY
Názov aktivity: Letíme raketou
Projektová práca Lietadlá
Dopady aktívnych opatrení trhu práce na zvyšovanie zamestnanosti
ŠTRUKTÚRA TURISTICKEJ PONUKY. Bezpečnostné faktory turizmu
Zdravotný stav a kvalita žaluďov na Slovensku
Andrej Šimko 3.D Znečistenie pôdy V okolí Prešova.
Ako u nás len trochu iná ponuka
Naša Skalka / Pestujeme biodiverzitu v meste /
autor : Viktória Vitikáčová
Malé molekuly ako inhibítory amyloidnej agregácie
Závislosť tráviaceho účinku trypsínu od teploty
Štandardy v procese spracovania bibliografických informácií i u nás.
Opakovanie Zmesi a chemicky čisté látky.
Využitie ultrazvuku v medicíne
Sopka z fyzikálneho hľadiska
ALKÉNY IX.A.
ČOKOLÁDA Oblasť: Dejepis Vypracovali: Adam Bučko Ivana Dobríková
Nikola Mečárová,2.B GSF v Žiline
Projekt „Bezpečnejšie školy pre deti”
Prepis prezentácie:

Michal Mičuch, II.A GSF v Žiline

Téma: vplyv kyslých dažďov na rastliny Pomôcky: dva črepníky, voda, ocot a nejaká rastlina Úloha: zistiť, čo sa stane s rastlinou, ktorú budem polievať „kyslou“ vodou

Cieľ: dokázať nepriaznivé účinky kyslých dažďov na rastliny Prac. Postup: do dvoch črepníkov nasypať zeminu a zasadiť trávu. Jeden črepník polievať obyčajnou vodou a druhý vodou zmiešanou s octom

Záver: Pokusom som dokázal vplyv kyslých dažďov na rastliny

na prvý pohľad žiadna výrazná zmena Hydróniové ióny kyslého dažďa mobilizujú toxíny a vymývajú z pôdy základné živiny. Nepriaznivé vplyvy na stromy: Voskovitý povrch listov sa rozkladá a ubúdajú živiny, takže stromy môžu byť ľahšie poškodené mrazom. Mnohé stromy sú závislé na symbiotickom spolužití s hubami v okolí koreňov, aby boli schopné viazať dusík. Stromy môžu trpieť nedostatkom dusíka.