POČÍTAME S LIENKOU MARIENKOU

Slides:



Advertisements
Podobné prezentácie
Postup prípravy prezentácie
Advertisements

Kristína Fejková VIII.A
Kvetinková matematika 2. ročník
Múdry, kto rozumie iným, osvietený, kto rozumie sebe.
Určovanie storočí STOROČIE – časová jednotka, ktorá má sto rokov
Vyber správne, doplň i/í alebo y/ý.
Manuál k vyplneniu výkazov
Kruh a Kružnica.
Zlomky Z.Tomová 7.a.
Môj najkrajší školský zážitok
Interval.
Slávka Fridlová, 7.a ZŠ Radovana Kaufmana, Partizánske
Štylistika syntaktických prostriedkov
Lineárna rovnica ax + b = 0.
Poznáte hodiny? V prvej časti, deti, určujte správny čas
POMER RNDr. Marta Megyesiová.
Pravdepodobnosť podmienená.
Návrh projektu Téma: Zlepšovanie odbornej grafickej pripravenosti žiakov Oblasť vzdelávania: Práca s PC Cieľová skupina: rokov (3 - 4 ročník)
Kto som? Vyslobodíš ma? V.Jančová.
ZNALOSTNÉ SYSTÉMY prednáška č. 6
JEDNOTKY OBSAHU km2 ha a m2 dm2 cm2 mm2
RECYKLOHRY na našej ZŠ Ing. Milena Prušanská.
Analytická geometria kvadratických útvarov
Bonus za nové registrácie s objednávkou od 25 bodov
Logaritmická rovnica.
Numerácia do 20 Spoznávame čísla 11 až 20 Autor: Mgr.Viera Jančová
Maturita 2013.
Autá a Tuning Evvka 2005.
Matematika – VIII. ročník
Otestuj sa Kvízové otázky 3. ročník.
Názov aktivity: Alenkine obliečky
Stredná odborná škola obchodu a služieb
ISIC/EURO<26 Ti ich dá aj v tomto školskom roku
EU project guidelines Mgr. Mária Tunová
Týždeň zdravej výživy v Školskom Klube Detí
Tlačidlá akcie. M o j a s t r á n k a.
Odčítanie celých čísel
NAJZNÁMEJŠIE HRADY A ZÁMKY (demoverzia)
Interpolačné metódy Medzi základné interpolačné metódy patria:
Tvorba projektu a prezentačné zručnosti
Sčítanie a odčítanie do 5
RNDr. Marta Megyesiová RNDr. Marta Megyesiová Zaokrúhli.
PRED SVIATOSŤOU ZMIERENIA: 1. Modlím sa k  "Príď, Duchu Svätý, a pomôž mi, aby som spoznal svoje hriechy, úprimne ich oľutoval, vyznal a naozaj sa.
Vlak „život“ Pred časom som čítal knihu, v ktorej bol život prirovnaný k ceste vlakom. Je to výnimočne zaujímavé čítanie, pod podmienkou že ho správne.
(Digitálny prezentačný materiál)
PYRAMÍDA ZDRAVEJ VÝŽIVY
Názov aktivity: Letíme raketou
klikaním na žlté políčka! Potom klikni na výsledok!
Priamky a kružnice Vzájomné polohy
stavebný a znalecký softvér
Analytická geometria lineárnych útvarov
Použitie počítačov v geografii (2)
Mgr. Jozef Uríček M a t e m a t i k a 8. r o č n í k
Stredná odborná škola - Szakközépiskola Rákocziho 23, Kráľovský Chlmec
Rozprávka o nenásytnej Batérii
Ako môžeme využiť animácie?
Karta ISIC / EURO<26 (2 in 1)
ŠKOLSKÝ VÝLET.
Spracovanie digitálneho videa a vyhodnocovanie jeho kvality - základy
Matematika 6. ročník Spracovala: Mgr. Jaroslava LOŠÁKOVÁ
Výsledky projektu „V našej škole je pohoda“ za šk. rok 2011/12
Rovnice a ich riešenia.
Precvičte si písanie y/ý alebo i/í po obojakej spoluhláske b
Sv. Don Bosko * 16. augusta 1815 v Becchi v Taliansku
“Ja riadim tvoje kroky“
Mäkké a tvrdé spoluhlásky
Vzájomná poloha priamok v rovine
Vytvorenie diagramu zasadacieho poriadku
Nepriama úmernosť – tabuľka, rovnica a graf
sústava dvoch rovníc o dvoch neznámych
Prepis prezentácie:

POČÍTAME S LIENKOU MARIENKOU Mgr. Lýdia Rezničáková

O B S A H POČÍTAME S LIENKOU ODPÍŠ A VYPOČÍTAJ ! K O N I E C

58 + 6 = 64 64  B O D Y Pod štvorlístkom poletuje. „Kam si sadnem?“ uvažuje. Klikni na správne číslo na štvorlístku. Lienka pod štvorlístkami ti pomôže pri počítaní. 59 58 61 60 63 62 65 64 66 67 64 1. 58 + 6 = 64 64  BEZ BODU B O D Y OBSAH

76 75 78 77 80 79 82 81 83 84 82 2. 75 + 7 = 82 82  BEZ BODU B O D Y OBSAH

27 26 29 28 31 30 33 32 34 35 30 3. 26 + 4 = 30 30  BEZ BODU B O D Y OBSAH

47 46 49 48 51 50 53 52 54 55 51 4. 46 + 5 = 51 51  BEZ BODU B O D Y OBSAH

63 62 65 64 67 66 69 68 70 71 71 5. 62 + 9 = 71 71  BEZ BODU B O D Y OBSAH

94 - 5 = 89 89  B O D Y Pod štvorlístkom poletuje. „Kam si sadnem?“ uvažuje. Klikni na správne číslo na štvorlístku. Lienka pod štvorlístkami ti pomôže pri počítaní. 86 85 88 87 90 89 92 91 93 94 89 6. 94 - 5 = 89 89  BEZ BODU B O D Y OBSAH

8 7 10 9 12 11 14 13 15 16 8 7. 16 - 8 = 8 8  BEZ BODU B O D Y OBSAH

15 14 17 16 19 18 21 20 22 23 17 8. 23 - 6 = 17 17  BEZ BODU B O D Y OBSAH

23 24 23 26 25 28 27 30 29 31 32 9. 32 - 9 = 23 23  BEZ BODU B O D Y OBSAH

43 42 45 44 47 46 49 48 50 51 47 10. 51 - 4 = 47 47 HODNOTENIE BEZ BODU B O D Y OBSAH

Spočítaj si body: B O D Y HODNOTENIE

H O D N O T E N I E 1 1 2 2 3 3 ! 10 9 8 7 6 5 4 O B S A H K O N I E C a menej Známka : Známka : Známka : Známka : Známka : Známka : Málo bodov ! 1 1 2 2 3 3 ! O B S A H K O N I E C

ODPÍŠ A VYPOČÍTAJ 4. 6. 5. 77+3= 14-8= 26+5= 25-7= 49+7= 73-9= 23+8= 53-4= 35+9= 36-6= 7. 99+2= 34-5= 46+5= 28-9= 37+7= 31-6= 58+4= 75-7= 14+6= 43-4= 9. 88+3= 54-6= 26+8= 21-8= 41+9= 31-5= 69+5= 22-6= 53+7= 73-7= 8. 66+7= 48-6= 25+8= 22-7= 49+6= 82-3= 38+4= 51-4= 17+5= 75-8= 6. 22+8= 85-9= 43+7= 91-7= 56+6= 33-6= 25+4= 61-5= 63+7= 72-3= 2. 11+9= 72-6= 23+6= 25-3= 86+4= 54-9= 35+8= 31-4= 49+7= 26-8= 1. 44+7= 25-7= 24+6= 31-4= 18+3= 25-8= 55+8= 44-5= 66+9= 71-3= 4. 55+6= 94-8= 76+8= 57-9= 24+7= 24-7= 49+5= 35-6= 87+4= 41-2= 5. 33+9= 44-6= 62+8= 25-8= 77+6= 86-7= 31+9= 44-9= 45+7= 52-4= 3. O B S A H K O N I E C VYBER SI ČÍSLO NA ŠTVORLÍSTKU, KLIKNI NAŇHO. PRÍKLADY ODPÍŠ A VYPOČÍTAJ ! 7. 3. 9. 2. 8. 1.

Verím, že sa Vám počítanie páčilo. HODNOTENIE OBSAH Mgr. Lýdia Rezničáková