Lexikálne jednotky jazyka C

Slides:



Advertisements
Podobné prezentácie
Frazeológia.
Advertisements

BOX – JENKINSOVE MODELY
Ing. Stela Jendrišáková, PhD. CVRV – VÚTPHP Piešťany Mládežnícka 36
Vkladanie diakritiky s využitím štatistickej analýzy textu
Abstrakt Mgr. Imrich IŠTVAN, PhD..
Štylistika lexikálnych prostriedkov
Mária Straňáková 3.A Banská Bystrica 2009
Ing. Adriana Bindzárová
Svet bublín Martina Ľuptáková, 3.A Šk. rok: 2008/2009.
Formálne jazyky a prekladače
Sopky Vypracovali: Jakub Cerovsky Matej Ditte Filip Gašparec
Makroekonomický jav „...a aby nám žiaci neutiekli...“
8. prednáška ( ) Čítanie zo súborov a pár vecí navyše.
Štatistika a spracovanie údajov
NOVÉ SYSTÉMY LOGITEX PRE NULOVÉ DOMY
12. Lampióny RNDr. Martin Plesch, PhD októbra 2011.
Bity a bajty.
Lexikálne jednotky jazyka Pascal
REGULAČNÉ SÚSTAVY ŽĽAZY S VNÚTORNOU SEKRÉCIOU Dária Šutáková, 3.C.
Pravdepodobnosť podmienená.
Rekurzívne funkcie.
Rovnice a ich riešenia Dušan Vágner 3.B.
Povrch KVÁDRA A KOCKY.
JEDNOTKY OBSAHU km2 ha a m2 dm2 cm2 mm2
Výnimky I, adresáre a súbory
Povrchy a objemy hranatých a rotačných telies
Seminár pre prijímateľov malých projektov
Rešeršovanie vo Virtua OPAC
Úvod do jazyka C Algoritmizácia úloh.
Autor: Patrik Januška Vedúci práce: Ing. Eduard Kuric
Najväčšie prístavy sveta
Odkaz Jána Pavla ll. rodinám.
Ing. Alexandra Vašašová
Numerácia do 20 Spoznávame čísla 11 až 20 Autor: Mgr.Viera Jančová
Viem, že robot nie je človek.
Modifikátory, rozhrania a všeličo iné...
Gravitačné pole Zuzana Fraňová III. E.
Ing. MAZANEC Jaroslav ŠCI – ZSŠ Medzilaborce apríl 2005
Hokejové pravidlá Lívia Mišková 3.A.
Matematika – VIII. ročník
1. prednáška ( ) Rekurzia alebo viď rekurzia.
Web of Science V PRAXI Eniko Toth Szasz
Uhlík Makroelementy.
FP7: Výskum v prospech MSP
Databázové systémy.
Plán na zvyšovanie spokojnosti zákazníkov
Odporúčania na národnej úrovni
Čierne diery.
9. Vodné bomby Niektorí študenti sú neefektívni pri bitkách s balónmi naplnenými vodou, pretože sa ich balóny od nepriateľa odrazia bez prasknutia.
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE Biológia Osmtické javy v bunke
Právna úprava podnikania
Optika Optické zobrazovanie
Použitie počítačov v geografii (2)
Aktualizačné vzdelávanie učiteľov cvičných firiem
Prehľad projektu Oblasti vzdelávania Veková skupina Vzdelávacie ciele
Ako prednášať fyziku Ivan Melo
Teplo TEPLO - úlohy.
Osláv aj ty Európsky deň jazykov
ontogenéza detskej reči a výskumy reči po slovensky hovoriacich detí
(Vieme) Kam kráča svet vedeckého publikovania?
Filip Adler, Jozef Pantlík III.F 2009/2010
VYHĽADÁVANIE LETECKÝCH ZÁJAZDOV
Projekt Tu sme doma Úprava chodníkov.
Oživenie slovenského kapitálového trhu - rozprávka či skutočnosť?
Stredná odborná škola automobilová
OBJEM KVÁDRA A KOCKY.
1. Lexikálna sémantika substantív
Nikola Mečárová,2.B GSF v Žiline
Dýchacia sústava človeka
Prepis prezentácie:

Lexikálne jednotky jazyka C Ing. Mária Hedvigová

/* Povrch a objem gule */ #include <stdio.h> #include <stdlib.h> int main() {float r,v,p; printf("\nZadaj polomer gule: "); scanf("%f",&r); p=4*3.14159*r*r; // povrch gule v=(4/3)*3.14159*r*r*r; // objem gule printf("\nPovrch kocky je %.2f",p); printf("\nObjem kocky je %.2f",v); getchar(); return(0); }

/* Povrch a objem gule */ #include <stdio.h> #include <stdlib.h> int main() {float r,v,p; printf("\nZadaj polomer gule: "); scanf("%f",&r); p=4*3.14159*r*r; // povrch gule v=(4/3)*3.14159*r*r*r; // objem gule printf("\nPovrch kocky je %.2f",p); printf("\nObjem kocky je %.2f",v); getchar(); return(0); } Kľúčové slová

/* Povrch a objem gule */ #include <stdio.h> #include <stdlib.h> int main() {float r,v,p; printf("\nZadaj polomer gule: "); scanf("%f",&r); p=4*3.14159*r*r; // povrch gule v=(4/3)*3.14159*r*r*r; // objem gule printf("\nPovrch kocky je %.2f",p); printf("\nObjem kocky je %.2f",v); getchar(); return(0); } Kľúčové slová Rezervované slová

/* Povrch a objem gule */ #include <stdio.h> #include <stdlib.h> int main() {float r,v,p; printf("\nZadaj polomer gule: "); scanf("%f",&r); p=4*3.14159*r*r; // povrch gule v=(4/3)*3.14159*r*r*r; // objem gule printf("\nPovrch kocky je %.2f",p); printf("\nObjem kocky je %.2f",v); getchar(); return(0); } Kľúčové slová Rezervované slová Identifikátory

/* Povrch a objem gule */ #include <stdio.h> #include <stdlib.h> int main() {float r,v,p; printf("\nZadaj polomer gule: "); scanf("%f",&r); p=4*3.14159*r*r; // povrch gule v=(4/3)*3.14159*r*r*r; // objem gule printf("\nPovrch kocky je %.2f",p); printf("\nObjem kocky je %.2f",v); getchar(); return(0); } Kľúčové slová Rezervované slová Identifikátory Čísla

/* Povrch a objem gule */ #include <stdio.h> #include <stdlib.h> int main() {float r,v,p; printf("\nZadaj polomer gule: "); scanf("%f",&r); p=4*3.14159*r*r; // povrch gule v=(4/3)*3.14159*r*r*r; // objem gule printf("\nPovrch kocky je %.2f",p); printf("\nObjem kocky je %.2f",v); getchar(); return(0); } Kľúčové slová Rezervované slová Identifikátory Čísla Znakový reťazec

/* Povrch a objem gule */ #include <stdio.h> #include <stdlib.h> int main() {float r,v,p; printf("\nZadaj polomer gule: "); scanf("%f",&r); p=4*3.14159*r*r; // povrch gule v=(4/3)*3.14159*r*r*r; // objem gule printf("\nPovrch kocky je %.2f",p); printf("\nObjem kocky je %.2f",v); getchar(); return(0); } Kľúčové slová Rezervované slová Identifikátory Čísla Znakový reťazec Komentár