Globálne problémy sveta

Slides:



Advertisements
Podobné prezentácie
=MESIAC PRIRODZENÁ DRUŽICA ZEME =
Advertisements

Kristína Fejková VIII.A
Ekosystém (ecology+system).
Učivo z prírodovedy Stavovce.
Úcta a poslušnosť Boh chcel, aby sme si po ňom ctili svojich rodičov, ktorým vďačíme za svoj život, a ktorí nám odovzdali poznanie Boha. Sme povinní ctiť.
(c) Koman ACH 2006/2007.
Vnútorné geologické procesy
ČITATEĽSKÁ GRAMOTNOSŤ
Chlieb z hľadiska fyziky
OBJAVOVANIE VZOROV POHĽADU PRI NAVIGAČNÝCH ÚLOHÁCH NA WEBE
Svet bublín Martina Ľuptáková, 3.A Šk. rok: 2008/2009.
SPOLUPRÁCA RODINY Z MARGINALIZOVANÝCH RÓMSKYCH KOMUNÍT A ŠKOLY
Základné ukazovatele vývoja národného hospodárstva
ZVUK Marián Pitel.
3 X P alebo Prezentácia o úspešnej prezentácii /pre študentov 4. roč
Človek – chemická továreň
ŠTUDIJNÝ ODBOR 2940 M 05 POTRAVINÁRSTVO – spracovanie mlieka
Optické prístroje.
Meteorológia.
Štylistika syntaktických prostriedkov
Bity a bajty.
5.2 ZÁPICHY Tvar a rozmery stanovuje norma STN Zápichy sú technologické prvky, ktoré uľahčujú opracovanie rotačných a rovinných plôch.
Ako sú na tom naši štvrtáci v čítaní, matematike a prírodovede?
Riešenie krízových situácií
Ľad očami geografa Natália Bačíková Dagmar Cesnaková Veronika Ďatková
(Dátum poslednej aktualizácie: )
Návrh projektu Téma: Zlepšovanie odbornej grafickej pripravenosti žiakov Oblasť vzdelávania: Práca s PC Cieľová skupina: rokov (3 - 4 ročník)
Alternatívne zdroje energie
Podmienky súladu žiadosti s princípom 3D
Elektromagnetické vlnenie
Alternatívne zdroje energie - solárna energia
VÁPNIK.
PROTOLYTICKÉ REAKCIE.
Globálne trendy a problémy vo vzdelávaní
Naša škola ZŠ A.Dubčeka.
Stredná odborná škola automobilová Moldavská cesta 2, Košice
Právne normy upravujúce podnikateľskú činnosť na Slovensku
Časti prenosovej sústavy
MODEL METEOROLOGICKÉHO
Šifrovanie ( Šifrovanie).
Binárne Relácie Szendreyová Alžbeta.
Základy jadrovej fyziky
APLIKÁCIA METODIKY SFUMATO® V 1.ROČNÍKU ZŠ
Súčasťou projektu bola i revitalizácia drevín a vybudovanie dažďovej záhrady, v ktorej bude zachytávaná časť dažďovej vody zo strechy budovy školy.
PREZENTÁCIA Z DEJEPISU
Exponenciálna rovnica
9. Vodné bomby Niektorí študenti sú neefektívni pri bitkách s balónmi naplnenými vodou, pretože sa ich balóny od nepriateľa odrazia bez prasknutia.
Sopky z chemického hľadiska
Názov aktivity: Letíme raketou
Vedúci diplomovej práce: prof. Ing. Stanislav Marchevský, Csc.
Projektová práca Lietadlá
Aj plyn padá k zemi Kristínka Dovalová.
Terestriálne PLANÉTY Merkúr a Venuša.
Téma: Nástroje na tvorbu prezentácie
Iný pohľad na globálne otepľovanie
Mongolsko Mongolsko Zuzana Kaščáková.
Michaela Skúpa 3. B Barbora Javorská 3.B
Mystická sila pyramíd Dávid Lupták III.A.
Didaktický projekt Traja králi
Víta vás nový PowerPoint
Moderná škola rodinného typu
Andrej Šimko 3.D Znečistenie pôdy V okolí Prešova.
Banán č.1 Podmienky: - uzavretý priestor -žiadne svetlo
Členitosť krajiny.
Vyučovanie prírodopisu / biológie na Slovensku
Sopka z fyzikálneho hľadiska
ALKÉNY IX.A.
Použitie počítačov v geografii (2)
Súkromná stredná odborná škola
Ako zobrazujeme skutočnosť
Prepis prezentácie:

Globálne problémy sveta Využitie IKT vo vyučovaní občianskej výchovy Globálne problémy sveta Zuzana Kováčová

Obsah predmetu: poznatky o zásadách a normách vzťahov v rodine, v škole, v spoločnosti vôbec osvojovanie si zásad spoločenského správania poznávania svojej obce, mesta, regiónu, vlasti informácie o štáte,o práve, ekonomike a podnikaní informácie o globálnych problémoch vo svete

využiť tvorivú formu vyučovania pomocou využitia tajničky Cieľ: využiť tvorivú formu vyučovania pomocou využitia tajničky

Tajnička spočívať vo vyčiarkovaní daných písmen Tajnička spočívať vo vyčiarkovaní daných písmen.   E I O Ó Ó L N I A G K E N Z V Y E A S K O Í G D R A L O K   Nájdite v tajničke tieto slová a vyčiarknite ich: energia voda ozón ekológia Zostávajúce písmená  poskladaj do správneho tvaru.

Zostali nám tieto písmená: K S Í L K Y Správne usporiadané písmená tvoria slovo: KYSLÍK

Takzvaná „r e ť a z o v k a“ je tiež obľúbená   Takzvaná „r e ť a z o v k a“ je tiež obľúbená. Žiak zadá slovo napríklad: pôda – ďalší musí povedať slovo, ktoré sa začína na posledné písmeno z predchádzajúceho slova – teda na A napr. atmosféra.

Doplň tajničku pomocou viet, ktoré sú na nasledujúcom snímku

1.Všetky prvky živých a neživých organizmov ................... 2.Dôležitá zložka pre náš život je ...... 3.Vzdušný obal Zeme ........................................................... 4.Pôda je najvrchnejšia časť Zeme - volá sa ........................... 5.Ochranný štít, ktorý zabraňuje ultrafialovému žiareniu na Zemský povrch je.... 6.Rakovinotvorné látky sa volajú ........................................... 7.Skutočný obsah škodlivín vo vzduchu sa volá .................... 8.Látky, ktoré menia zloženie ovzdušia sa volajú ...................  

Riešenie: e k o s y s t é m y k y s l í k a t m o s f é r a l i t o s f é r a o z ó n o v á v r s t v a k a r c i n o g é n y i m i s i a e x h a l á t y

Koniec prezentácie