Ako zobrazujeme skutočnosť

Slides:



Advertisements
Podobné prezentácie
Postup prípravy prezentácie
Advertisements

Prajem Ti, aby to bola inšpirácia aj pre Teba.
Prajem Ti, aby to bola inšpirácia aj pre Teba.
December Nemudruj o minulosti, nesnívaj o budúcnosti, ale chop sa okamihu a uč sa od tejto chvíle.
Jar Adely Ostrolúckej ĽUDO ZÚBEK.
“13 RÁD DO ŽIVOTA".
Lekcia od divých husí.
Malé dievČatko A zlatý balík.
Vitajte mamičky Vitajte nám, vitajte nám mamy, mamky, mamičky. Zasmejte sa, pozdvihnite starostlivé hlavičky.
Kvetinková matematika 2. ročník
Špeciálna základná škola Partizánska 26, Krupina
ČITATEĽSKÁ GRAMOTNOSŤ
Peter Novák Viceprezident Contoso Pharmaceuticals
NA VIANOCE PAT A MAT.
OBJAVOVANIE VZOROV POHĽADU PRI NAVIGAČNÝCH ÚLOHÁCH NA WEBE
Percentá Dominik Staňo, 7.C.
3 X P alebo Prezentácia o úspešnej prezentácii /pre študentov 4. roč
ODKIAĽ JEDLO POCHÁDZA? Zisťuj, skúmaj, pozoruj, povedz iným odkiaľ sa berie jedlo v našom regióne.
Sv. Don Bosko * 16. augusta 1815 v Becchi v Taliansku
Štylistika syntaktických prostriedkov
Týranie a zneužívanie detí
15. rozprávka z knihy Školienkine dobrodružstvá
Ako sú na tom naši štvrtáci v čítaní, matematike a prírodovede?
Poznáte hodiny? V prvej časti, deti, určujte správny čas
Kto som? Vyslobodíš ma? V.Jančová.
Moje roky prežité na základnej škole!
Základná škola s materskou školou Lvíčata pri ČVUT Praha
Permakultúra dizajnuje ekosystémy
Tommy's Window Slideshow
Finančná matematika Postupnosti.
Daňové veci mi rieši zamestnávateľ Daňové priznanie si robím sám
Tommy's Window Slideshow
Otestuj sa Kvízové otázky 3. ročník.
Názov aktivity: Alenkine obliečky
Stredná odborná škola obchodu a služieb
Súčasťou projektu bola i revitalizácia drevín a vybudovanie dažďovej záhrady, v ktorej bude zachytávaná časť dažďovej vody zo strechy budovy školy.
vo svetovej literatúre 1. polovica 19. storočia –koniec 19. storočia
Sem zadajte názov projektu Vaše meno Meno vyučujúceho Vaša škola
Tvorba projektu a prezentačné zručnosti
Maturitná skúška zo sjl – písomná časť
Sv. Don Bosko * 16. augusta 1815 v Becchi v Taliansku
História a vývoj telefónu a nácvik správneho telefonovania
Súťažno - vzdelávacia aktivita
PYRAMÍDA ZDRAVEJ VÝŽIVY
Projekt na DSVM Štefan Bödök 4MF.
Študijný program Kvalita produkcie strojárskej techniky I. stupeň.
Keď si sa narodil, plakal si a všetci okolo teba sa usmievali.
Jedného dňa sa učiteľ opýtal svojich žiakov: „Prečo na seba ľudia kričia, keď sú nahnevaní?“ Žiaci sa na chvíľu zamysleli. „Lebo sme rozčúlení – odpovedal.
Miriam Halvoňová Gymnázium J. G. Tajovského Banská Bystrica
VIEŠ, ČO MÁŠ ROBIŤ ? Denne seď aspoň 10 minút v tichosti.
Veta a členenie viet Mgr. Michalcová Gabriela.
Rozprávka o nenásytnej Batérii
D I F E R E N C O V A N É V Y U Č O V A N I E
#dofesk ZAŽI DOBRODRUŽSTVO A ROZVÍJAJ SA! ÚVOD DO PREZENTÁCIE
Matematika 6. ročník Spracovala: Mgr. Jaroslava LOŠÁKOVÁ
Výsledky projektu „V našej škole je pohoda“ za šk. rok 2011/12
Didaktický projekt Traja králi
Víta vás nový PowerPoint
Sv. Don Bosko * 16. augusta 1815 v Becchi v Taliansku
eu tancujPD.eu tau tancujPD.eu
“Ja riadim tvoje kroky“
Pomer prevrátený pomer postupný pomer.
Štandardy v procese spracovania bibliografických informácií i u nás.
ŠTATISTIKA A EFKÁRI IVONA MAGYAROVÁ 3.F BANSKÁ BYSTRICA 2006.
cestovná kancelária Letom-svetom
Použitie počítačov v geografii (2)
Štatistika Martin Čuka 2010/ B.
Príbeh o anjeloch.
Niečo pre potešenie srdiečka
Prepis prezentácie:

Ako zobrazujeme skutočnosť Mediálna výchova v 5. ročníku

Motivačný rozhovor 1. Máte radi kreslené seriály? 2. Ktoré máte najradšej? 3. Prečo ste si ich obľúbili? 4. Vymenujte hlavné postavy vášho obľúbeného seriálu. 5. Skúste charakterizovať tieto postavy. 6. Vymenujte aspoň dva typické znaky vášho obľúbeného seriálu.

Skupinová práca 1. Pracujeme v troch skupinách. Každá skupina potrebuje pero a papier s obrázkom. 2. Skupiny sa rozmiestnia po triede. 3. Každá skupina dostane ten istý papier s obrázkom. Úlohou je do bublín doplniť text rozhovoru zobrazených postáv.

Kontrola skupinovej práce 1. Každá skupina číta dialógy. 2. Porovnáme, ako rôzne si obrázok vysvetlili.

Čo sme zistili? Touto aktivitou sme si ukázali, ako rôzne sa dá opísať tá istá udalosť, scéna, resp. obrázok rôznymi ľuďmi. Aj médiá zobrazujú skutočnosť z rôznych uhlov pohľadu, teda rôzne. Záleží na tom, aké informácie získajú, do akej miery si ich overia, koľko zdrojov informovanosti využijú, čo chcú svojou reportážou povedať, ktoré skupiny ľudí chcú osloviť a pod.

O čom sa postavy rozprávali? 1.Ja sa bicyklovať viem. 2.Bicykel už mám. 3.Toto je dievčenský bicykel. Synček, kúpil som ti tvoj prvý bicykel a ukážem ti, ako sa na ňom jazdí.

Doplňte:

Ideme nakupovať

V kníhkupectve

Zdroj: www.zborovna.sk www.ceknito.sk www.google.sk