Prezentácia sa nahráva. Prosím počkajte

Prezentácia sa nahráva. Prosím počkajte

TRENDY TRAVEL: Emócie pre udržateľnú dopravu

Podobné prezentácie


Prezentácia na tému: "TRENDY TRAVEL: Emócie pre udržateľnú dopravu"— Prepis prezentácie:

1 TRENDY TRAVEL: Emócie pre udržateľnú dopravu
Projekt podporovaný “Intelligent Energy – Europe” Program Európskeho spoločenstva

2 Sumár projektu Hlavným cieľom je ukázať ako môže byť udržateľná doprava viac emocionálne príťažlivá, s cieľom posunúť typické správanie používania áut k zdravším, viac ekologickým spôsobom. Päť hlavných okruhov, ktoré sa riešia v 11 krajinách: 1: Rozprávanie príbehov – príbehy, ktoré majú upútať poslucháčov, čitateľov, divákov 2: Vytváranie rituálov – bicyklové podujatia počas roka 3: Zvyšovanie imidžu bicyklovania v nových členských štátoch 4: Potešenie oka: dobrý dizajn udržateľnej dopravy 5: Pritiahnutie rodičov: ako deti môžu priviesť rodičov k udržateľnej doprave Hlavné výsledky sú očakávané: Lokálne: znižovanie emisií, šetrenie energie a nákladov, Kolektívne: vytvorenie materiálov šíriacich túto filozofiu Globálne: možnosť aplikácie v európskych krajinách

3 Sumár projektu WP3 T1: Rozprávanie príbehov
WP3 T2: Vytváranie rituálov WP3 T5: Deti priťahujú rodičov WP3 T3: Zvyšovanie imidžu WP3 T4: Petešenie oka

4 Podklad Niektoré základné fakty poukazujúce na motiváciu podporovať čistú / zdravú / mestskú dopravu: Viac ako 50% ľudských rozhodnutí je emotívnych – často napriek racionálnemu mysleniu Cieľom väčšiny automobilových marketingových spoločností je ovplyvniť ľudské emócie Viac ako 90 % všetkých marketingových výdavkov pre dopravu pochádza z priemyslu TRENDY TRAVEL: Cieľom je zaistiť, aby verejná doprava, bicyklovanie a chodenie vyvolávali pozitívne emócie ako vzrušenie, zábava, ,, chytenie za srdce“, túžba po živote, hrdosť atď.

5 Ciele a hlavné úlohy Ciele sú:
Zmena vnímania a postoja voči režimu trvalo udržateľnej dopravy Upevnenie pozícií pre trvalo udržateľné formy dopravy a ústretová politika mesta. Využitie nápomocných materiálov vytvorených v rámci Trendy Travel. Vytvorenie riadnych okruhov a ich postupné šírenie pre trvalo udržateľné druhy dopravy. Dosiahnutie rozšírenia správnych praktík, praxe... Úspora energie, znižovanie emisií, znižovanie nákladov

6 Ciele a hlavné úlohy Čo je úlohou programuTrendy Travel :
4 partneri využijú ,,Silu pretrvávajúcich príbehov“ použitím textov, obrázkových príbehov, videoklipov, metafor, a divadelných hier na propagáciu „Trendier Travel“ 8 strán zorganizuje ,, Rituálne podujatia“ na propagáciu bicyklovania počas celého roka. 5 miest z nových členských štátov bude ,,Zvyšovať imidž bicyklovania“ prostredníctvom účasti slávnych osobností na podujatiach, organizovaním špeciálnych udalostí a iných kampaní s cieľom vytvoriť novú mobilnú kultúru. 6 strán bude zapojených do vytvárania dobrého spoločného dizajnu infraštruktúry ,, Potešenie oka“ ( a iných zmyslov) cyklistov, korčuliarov a chodcov dochádzajúcich železnicou. Obrázky, kresby a náčrtky udržateľnej dopravy budú vytvorené pre voľné načítanie na web a laboratórne testy budú vyvinuté s cieľom rozoznávať preferencie rôznych užívateľov. 5 strán – oprávňuje ,,Deti sprevádzať svojich rodičov“ , aby si spolu vyberali udržateľné spôsoby dopravy a to prostredníctvom trénovania, workšopov, hier a súťaží.

7 Očakávané výsledky Kľúčové doručené materiály, výstupy, výsledky:
Databáza príbehov formou brožúr, hier, videoklipov, obrázkov, ilustrácií, fotiek a komiksov propagujúcich udržateľnú dopravu. 8 kalendárov podujatí propagujúcich bicyklovanie Brožúra 20 dobrých dôvodov na bicyklovanie aspoň v 6 jazykoch. Zoznamy/ návody/ akcií a podujatí, ktoré zvyšujú imidž bicyklovania. Dokončenie 10 “Bicyklových testov” Balík dobrého dizajnu pre infraštruktúru, ktorý poteší cyklistov, korčuliarov a chodcov Obrázková kniha pre materské školy “Recepty” ako trénovať na bicykloch, súťaže a hry pre školy a škôlky.

8 Partneri a kontakty Ms. Sarah Danaher or Koordinátor:
Cork City Council, Anglesea Street, City Hall, IE Cork – Ireland Ms. Sarah Danaher or  Mr. Pat Casey or Webová stránka projektu:

9 Partneri a kontakty : TALIANSKO ÖKOINSTITUT Südtirol/Alto Adige,Via Talvera 2, I-39100Bolzano kontakt: Mr. Harald Reiter. AGEAS: Agencia per la gestione energia-ambiente sviluppo sosteniblile Salerno kontakt : Ms. Agnese Germino / Mr. Angelo Nicoletti RAKÚSKO Verein Grazer Modellschule kontakt : Ms. Andrea Winkler RUMUNSKO City Hall of Oradea kontakt : Ms. Ioana Popa / Ms. Oana Sabau DÁNSKO Energy Agency in Aarhus kontakt : Mr. Jakob Worm / Ms. Lene Rasmussen RAKÚSKO FGM-AMOR Forschungsgesellschaft Mobilität – Austrian Mobility Research kontakt : Mr. Karl Reiter / Mr. Robert Pressl

10 Partners and contacts MAĎARSKO Szechenyi Istvan University Győr
kontakt : Ms. Emese Mako / Mr. Peter Toth BULHARSKO Energy Agency of Plovdiv kontakt : Ms. Bogdana Bogdanova HOLANDSKO NS Nederlandse Spörwegen kontakt : Mr. Mark van Hagen / Ms. Vera Aaldering SLOVENSKO Mesto Martin kontakt : Mr. Milan Nemcek / Ms. Aneta Rusnakova LITVA Vilnius Health City Bureau kontakt : Ms. Akvile Vosyliene / Ms. Rita Baskiene PORTUGALSKO BUS STOP– Consultores Criativos, LDA kontakt : Mr. Pedro Diego Vaz / Ms. Marta Gomes


Stiahnuť ppt "TRENDY TRAVEL: Emócie pre udržateľnú dopravu"

Podobné prezentácie


Reklamy od Google