Infraštruktúra pre skupinové štúdie so sledovaním pohľadu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentácie
Vkladanie diakritiky s využitím štatistickej analýzy textu
Advertisements

Editovanie nových záznamov Modifikácia zadaní
PowerPoint Verzia XP.
Algorithmic Chemistry in Genetic Programming Informatics and Information Technologies Student Research Conference, 2006 Vojtech Szöcs Vedúci projektu:
Peter Novák Viceprezident Contoso Pharmaceuticals
Tlačová konferencia - AUTOTEC 2010 – Brno,
Fixačný filter Implementácia I-VT
Peter Kajaba Operačné Systémy.
POUŽITIE POČÍTAČOV V REGIONÁLNEJ GEOGRAFII (2)
OBJAVOVANIE VZOROV POHĽADU PRI NAVIGAČNÝCH ÚLOHÁCH NA WEBE
Afinita Perspektívna afinita roviny  na rovinu .
Komplexné služby pre váš web
7., 8. Signalizácia realizovaná LED - diódou
Rozpoznávanie obrazcov šk.r
PodpornÉ skupinkY pre smútiacich
Zelená škola Mgr. Eduard Gemza
Výzva WHO nemocniciam k aktivite: „Clean care is safer care“
Spracovanie postupnosti pohľadu pravdepodobnostnými modelmi
Návrh projektu Téma: Zlepšovanie odbornej grafickej pripravenosti žiakov Oblasť vzdelávania: Práca s PC Cieľová skupina: rokov (3 - 4 ročník)
Analýza sekvencií pohľadu
Úvod do jazyka C Algoritmizácia úloh.
Autor: Patrik Januška Vedúci práce: Ing. Eduard Kuric
Cisco a Internetové siete
Návod: Online objednávací systém EPMEB.SK
Základné pojmy spojené s BIOS
Národný projekt Elektronické služby MPSVR SR na úseku výkonu správy štátne sociálne dávky, sociálna pomoc a pomoc v hmotnej núdzi Ministerstvo práce,
Web of Science V PRAXI Eniko Toth Szasz
Intel
Ing. Jana Ďurišová Grafika pre web.
Základné nástroje manažérstva kvality (Kontrolná tabuľka a histogram)
Databázové systémy.
Bloková schéma procesora
Technická prezentácia
Tlačidlá akcie. M o j a s t r á n k a.
Modelovanie kontextov s účelom objavenia skrytých kontextov
9/4/2019 Firemná knižnica 2000 Nadežda Andrejčíková N. Andrejčíková.
Sem zadajte názov projektu Vaše meno Meno vyučujúceho Vaša škola
Zdroje bakalárskej práce
9., 10. Snímač realizovaný tlačidlom
Hrozby na Internete Autor: Marek Furák, 3.F.
Inštalácia Windows verzie
EBSCO Discovery Service ~ Jednoduché vyhľadávanie
Analýza aktivity na počítači v pracovnom prostredí
Wrapper Suite Programmable Internet Information Retrieval based on HTML structure & contents Igor Berta, Andrej Janžo, Michal Jemala, Peter Kasan, Peter.
stavebný a znalecký softvér
Analýza medicínskych dát na báze interaktívnej evolúcie
Posudky.
Použitie počítačov v geografii (2)
Microsoft Developer Network Academic Alliance Prehľad
Opakovanie sekvencia postupnosť príkazov (príkaz je povel, ktorý počítač alebo iné zariadenie pozná a dokáže vykonať) vykonávanú v takom poradí, v akom.
Miroslav Gašparovič Kamil Surový
Aktualizačné vzdelávanie učiteľov cvičných firiem
Ovládacie panely.
Téma: Nástroje na tvorbu prezentácie
7 rokov Natália Molnárová Vývojárka Ciele
Víta vás nový PowerPoint
Virtuálna kooperácia pre kultúrne dedičstvo PROJEKT DIZERTAČNEJ PRÁCE
VYHĽADÁVANIE LETECKÝCH ZÁJAZDOV
Formátovanie tabuliek
Nastavte na tejto snímke vlastné pozadie – konkrétne dvojfarebný prechod, ktorý pôjde „šikmo nahor“
Depth of Field Caustics Subsurface Scattering
Štandardy v procese spracovania bibliografických informácií i u nás.
Ročné zúčtovanie dane za rok 2014
Výhody štandardizácie v prostredí Pro|ENGINEER
Rozpoznávanie obrazcov a spracovanie obrazu
Kapowtech RoboSuite Team10.
Použitie počítačov v geografii (2)
Priame nastavenie klávesnice UK / SK
Ako zobrazujeme skutočnosť
Nepriama úmernosť – tabuľka, rovnica a graf
Prepis prezentácie:

Infraštruktúra pre skupinové štúdie so sledovaním pohľadu Martin Konôpka

Experimenty so sledovaním pohľadu Pripravenie počítačov pre experiment Spustenie experimentu a nahrávanie sedenia Vykonanie úloh, nasledovanie inštrukcií Záznam dát: pohľad, myš, klávesnica, obrazovka Zber dát po experimente Integrácia vlastných nástrojov Tobii Studio, iMotions

Experiment Postupnosť úloh – „prezentácia“ stimulov Každý krok Akcia – čo sa má zobraziť alebo vykonať Ukončenie – časový limit, stlačenie klávesy, externá udalosť Tutoriál Privítanie Osnova Kalibrácia Validácia Úloha Dotazník

Experiment Rozdelenie podľa potreby nahrávať dáta Časová os – 3 časti + zvlášť privítanie (úvod) Pred nahrávaním – kalibrácia, inštrukcie, dotazník Počas nahrávania – inštrukcie, desktop, program, (obrázok) Po nahrávaní – inštrukcie, dotazník, fixačný filter Tutoriál Privítanie Osnova Kalibrácia Validácia Úloha Dotazník Pred nahrávaním Nahrávanie dát

UXC Spustenie nahrávania Ovládanie cez GUI, REST API, (UXR) Lokálne, UXR, Web API Surové dáta, bez analytických nástrojov Ovládanie cez GUI, REST API, (UXR) Podporované zariadenia: Tobii eye tracker + simulátor Klávesnica, myš, obrazovka, kamera Externé udalosti cez API https://github.com/uxifiit/uxc

Zariadenia ET – Eye Tracker – Tobii X2-60, Tobii TX300 SC – Obrazovka – UScreenCapture (Ffmpeg) 10 FPS mp4 WCV – Webkamera – FFmpeg WCA – Mikrofón – zvlášť od obrazu EXTEV – External Events KB – klávesnica, ME – myš

UXR Registrácia – schválenie účtu @stuba.sk Založenie projektu Názov, popis Definícia nahrávania Naplánovanie nahrávania Stiahnutie dát Sledovanie uzlov http://uxlab.fiit.stuba.sk/uxr

Spôsob použitia – lokálne Testovanie experimentu Bez auto-uploadu do UXR

Spôsob použitia – vzdialene

Spôsob použitia – z externej aplikácie Špecifický prípad Externá aplikácia pošle definíciu nahrávania do UXC

Ako si pripravím experiment https://github.com/uxifiit/UXC/wiki/Session-Recording-Definition Eye tracker – kalibrácia, animácia pre validáciu dát Inštrukcie, obrázok Dotazník Spustenie programu Zobrazenie webovej stránky*

Lokálne API https://github.com/uxifiit/UXC/wiki/API-Reference Odosielanie vlastných dát – External Events Ovládanie nahrávania – spustenie, vloženie krokov, pokračovanie ďalej Prístup k „settings“ – zápis, čítanie Čítanie eye tracking dát počas nahrávania

Čo potom? Surové dáta, bez fixácií Bez vizualizácií vo videu, bez analytického nástroja, bez AOI Spracovanie priebehu session, čo sa dialo Opravenie eye tracking dát https://github.com/uxifiit/UXC/wiki/Devices-and-Recording-Data#recording-data UXC.Utils/GazeDataTimestampCorrection https://github.com/uxifiit/UXC.Utils

Formát eye tracking dát 2 časové pečiatky pre surové eye tracking dáta TrackerTicks – čas daný SDK eye trackera Mikrosekundy Timestamp – čas, kedy UXC prijalo dáta z eye trackera DateTime Viac vzoriek rovnaký Timestamp, ale iný TrackerTicks

Fixačný filter https://github.com/uxifiit/UXI.GazeToolkit i-vt.exe --timestamp-format date --timestamp-field Timestamp --fillin --fillin-max-gap 75 --select Average --denoise --denoise-alpha 0.3 --frequency 60 --threshold 30 --merge --merge-max-gap 75 --merge-max-angle 0.5 --discard --discard-min-duration 60 -o [ET_fixations.json] [ET_data.json]

Priradenie eye tracking dát stimulom Podľa session.json vieme, ktorý stimul bol kedy zobrazený Prípadne podľa externých udalostí, ktoré si pošleme Rozdelenie nahrávky na stimuly Vlastné spracovanie fixácii nad stimulmi

Ako rozbehať UXC u seba Visual Studio 2015/2017 alebo Visual Studio Build Tools git clone http://github.com/uxifiit/uxc Build projektu (pre návod pokračujte ďalej) Pre screencast nainštalovať: UScreenCapture (x86 verzia) Povolenie portu 55555 – potrebné iba pre lokálne služby UXC https://github.com/uxifiit/UXC/wiki/Firewall-Setup Spustiť <path to repository directory>/src/apps/UXC/bin/Release/UXC.exe

Build UXC projektu Stiahnuť NuGet package manager (napr. recommended latest v4.9.3) Rozbaliť a nastaviť cestu do premenných prostredia Vytvoriť novú premennú, nie do PATH (obrázkový návod viď. ďalej) Názov: nuget Cesta: <path to nuget directory>\nuget.exe Overiť cez cmd: %nuget% alebo: echo “%nuget%” Spustiť build skript Pre VS2015: build.bat Pre VS2017: build.2017.bat