Stiahnuť prezentáciu
Prezentácia sa nahráva. Prosím počkajte
1
Publicita malého projektu
2
Požiadavky na publicitu Všetky propagačné materiály musia obsahovať nasledujúce informácie: - symbol EÚ v súlade s grafickými pravidlami používania symbolu, odkaz na EÚ Európska únia a slogan Spoločne bez hraníc - uvedenie loga Programu Interreg Slovenská republika – Česká republika 2014 – uvedenie loga ŽSK - uvedenie sloganu: FOND MALÝCH PROJEKTOV
3
Publicita a jej zásady -. symboly a logá musia byť viditeľné, -
Publicita a jej zásady - symboly a logá musia byť viditeľné, - text musí byť čitateľný a zrozumiteľný, - zachovať proporcionalitu medzi logami (logo EÚ a logo programu nemôže byť menšie ako logá partnerov), - znak EÚ, odkaz na EÚ a ďalšie súvisiace náležitosti musia byť vždy v takej veľkosti, aby boli dostatočne výrazné, viditeľné, čitateľné, zrozumiteľné.
4
Použitie publicity - u všetkých investičných akciách stavebného
Použitie publicity u všetkých investičných akciách stavebného charakteru (naučné chodníky, cyklochodníky apod.)- tabule, u všetkých propagačných akciách súvisejúcich s malým projektom, pri mediálnej prezentácii malého projektu, - kdekoľvek, kde sú uvedené logá ostatných regionálnych subjektov, na všetkých tlačených materiáloch vydávaných v súvislosti s malým projektom (brožúry, pozvánky, plagáty, inzeráty v tlači, apod.),
5
- u všetkých materiálov podávaných elektronickou
- u všetkých materiálov podávaných elektronickou cestou a u všetkých audiovizuálnych materiálov (napr. webových stránok, na ktorých je propagovaný malý projekt) na všetkých predmetoch dlhodobejšieho charakteru a nadobudnutých majetkoch po dobu udržateľnosti trvalým označením povinnou publicitou - na všetkých predmetoch vydávaných v súvislosti s realizáciou malého projektu (ceny, apod.)
6
Logá Publicita bude zabezpečená v akomkoľvek jazyku konečného užívateľa/partnera s výnimkou loga programu. Logo programu nie je možné prekladať do iného jazyka ani meniť jeho design.
7
Príklady publicity pre investičné
Príklady publicity pre investičné malé projekty KÚ je povinný pri investičných stavebných malých projektov umiestniť v mieste realizácie malého projektu dočasnú informačnú tabuľu /banner, ktorá musí obsahovať: • logo EÚ, • odkaz na Európskou úniu a Európsky fond regionálneho rozvoja, • slogan „Spoločne bez hraníc“ • logo Programu spolupráce INTERREG V-A SK-CZ • logo územne príslušného Správcu FMP, • súslovie„FOND MALÝCH PROJEKTŮ“. Tieto informácie musia zaberat najmenej 25 % plochy tabule/ banneru, minimálne od rozmerov 100x50 cm.
8
-Po fyzickom ukončení stavebných aktivít malého projektu (najneskôr do 30 dní) sa informačná tabuľa/banner nahradí trvalou vysvetľujúcou tabuľou (pamätná tabuľa). Musí obsahovať: • logo EU a odkazy na EU a EFRR, • slogan „Spoločne bez hraníc“ • logo programu spolupráce INTERREG V-A SK-CZ, • logo územne príslušného Správcu FMP, • súslovie„FOND MALÝCH PROJEKTŮ“, • názov malého projektu, • celkové náklady, • výšku podpory z EFRR, • výšku podpory zo ŠRo SR • názov konečného užívateľa, • doba realizácie malého projektu. Tieto informácie musia zaberat najmenej 25 % plochy tabule/ banneru, minimálne od rozmerov 20x30 cm.
9
NÁZOV MALÉHO PROJEKTU Celkové náklady: xxx Výška príspevku EFRR: Výška príspevku ŠR SR: Konečný užívateľ: Doba realizácie: FOND MALÝCH PROJEKTOV
10
Príklady publicity pre neinvestičné
Príklady publicity pre neinvestičné malé projekty - Tlačené výstupy (publikácia, brožúry, letáky, plagáty, pozvánky, diplomy, osvedčenia, spracovanie analýz, študií atď.) všetky povinné náležitosti publicity sa uvádzajú na prednej strane obalu, obálky - Propagačné predmety: malé (pero) - stačí uviesť vlajku Európskej únie a text „Európska únia“ väčšie (kalendár, taška, tričko) – plná publicita poháre, medaily – trvalá publicita
11
- Kultúrne, športové akcie, súťaže, semináre a pod
- Kultúrne, športové akcie, súťaže, semináre a pod behom akcie informovať slovne účastníkov o spolufinancovaní zo zdrojov EÚ - Fondu malých projektov, umiestniť vlajku Európskej únie na miesto akcie alebo nainštalovať informačnú tabuľu (plagát, minimálně 20 x 30 cm), - uviesť publicitu na dokumentoch vydaných v súvislosti s malým projektom a na sprievodných materiáloch (napr. na plagátech, pozvánkach, prezentáciach, prezenčných listinách, inzerátoch v tlači, materiáloch pre účastníkov akcie a ďalších dokumentoch),
12
Publicita a sankcie V prípade nedodržania podmienok publicity môže Správca stanoviť sankciu až do výšky 100% hodnoty výdavku za daný výstup, nosič alebo predložený propagačný predmet, resp. nejaké % z celkového schváleného príspevku na malý projekt.
13
Ďakujem za pozornosť Bc. Lenka Hujová Žilinský samosprávny kraj
Odbor regionálneho rozvoja Oddelenie európskych projektov
Podobné prezentácie
© 2023 SlidePlayer.sk Inc.
All rights reserved.